آیةاللَّه خامنه اى:
باید عرف هر دو مکان رعایت شود؛ به این معنا که اگر این وسیله ها در یکى از دو شهر از آلات قمار محسوب شوند و در گذشته هم در هر دو مکان از آلات قمار بوده اند، بازى با آنها حرام است. خامنه اى، اجوبةالاستفتاءات، س 1126.
آیات عظام امام، بهجت، تبریزى، صافى، نورى و وحید:
باید عرف هر دو مکان رعایت شود، بنابراین اگر تنها در بعضى از شهرها هم از آلات قمار محسوب شود، بازى با آن جایز نیست. تبریزى، استفتاءات، س 981؛ دفتر: امام، بهجت، صافى، نورى و وحید.
آیات عظام سیستانى، فاضل و مکارم:
اگر در عرف محل (شهر) خود آنها از آلات قمار محسوب شود، بازى با آن جایز نیست و در غیر این صورت اشکال ندارد. سیستانى، سایت (قمار)، س 4؛ دفتر: مکارم.