خانه » همه » مذهبی » میل جنسی بالایی دارم ولی دیر ارضاء می شوم

میل جنسی بالایی دارم ولی دیر ارضاء می شوم


میل جنسی بالایی دارم ولی دیر ارضاء می شوم

۱۳۹۴/۰۷/۰۵


۱۰۰۰ بازدید

خواهر محترم؛ آنچه که از ظاهر نامه شما بر می آید، نشان می دهد موضوعی که شما تحت عنوان مشکل مطرح کرده اید، در حقیقت یک روند عادی است که غالب زن و شوهر های جوان آن را تجربه می نمایند، و این مساله مربوط به عدم اطلاع زوجین از تفاوت های جنسی زن و مرد و همچنین نداشتن تجربه کافی در برقراری رابطه جنسی کامل می باشد و معمولا زوج های جوان پس از گذشتن مدت زمان کافی از شروع زندگی مشترک و کسب تجربه و شناخت از یکدیگر و همچنین کاهش شرم و حیا از یکدیگر، این مشکلات را به خوبی پشت سر می گذارند؛ بنابراین هم شما و هم همسر محترم تان به هیچ وجه نباید از بروز چنین مسائلی نگران شوید، زیرا میزان بالای نگرانی و استرس در

خواهر محترم؛ آنچه که از ظاهر نامه شما بر می آید، نشان می دهد موضوعی که شما تحت عنوان مشکل مطرح کرده اید، در حقیقت یک روند عادی است که غالب زن و شوهر های جوان آن را تجربه می نمایند، و این مساله مربوط به عدم اطلاع زوجین از تفاوت های جنسی زن و مرد و همچنین نداشتن تجربه کافی در برقراری رابطه جنسی کامل می باشد و معمولا زوج های جوان پس از گذشتن مدت زمان کافی از شروع زندگی مشترک و کسب تجربه و شناخت از یکدیگر و همچنین کاهش شرم و حیا از یکدیگر، این مشکلات را به خوبی پشت سر می گذارند؛ بنابراین هم شما و هم همسر محترم تان به هیچ وجه نباید از بروز چنین مسائلی نگران شوید، زیرا میزان بالای نگرانی و استرس در رابطه با مسائل جنسی، خود یکی از علل ایجاد اختلالات جنسی میان همسران می باشد. در توضیح این مطلب نکات ذیل را خدمت شما تقدیم می نمایم :

1. اصل وجود تفاوت میان مرد و زن در مسائل جنسی یک اصل کاملا پذیرفته شده است و زنان و مردان در تحریک پذیری، تداوم تحریک، فرایند ارضاء نیاز جنسی، خاموشی شهوت و آمادگی دوباره برای یک رابطه جنسی، کاملا متفاوت از یکدیگر می باشند.

2. زنان معمولا کمتر و دیرتر از لحاظ جنسی تحریک می گردند و این درحالی است که مردان بیشتر و با سرعت بیشتری تحریک می گردند.

3. تحریک شدن مرد تقریبا نشان از آمادگی او برای برقراری یک رابطه جنسی دارد، در حالی که یک زن پس از تحریک ابتدایی هنوز آمادگی برقراری رابطه را نداشته و نیاز به گذر زمان دارد.

4. میزان شرم و حیا در زنان بسیار بیشتر بوده و به همین دلیل حتی پس از گذشت مدت زمانی از شروع زندگی مشترک ممکن است با وجود داشتن روابط مناسب با شوهر، از لحاظ تحریک پذیری دچار مشکل باشند بر خلاف مردان.

5. زنان چند ارگاسمی بوده و می توانند در طول یک رابطه چند بار ارگاسم را تجربه نمایند، درحالی که مردان پس از هر بار ارگاسم و انزال نیاز به گذشتن مدت زمانی برای نعوذ و آمادگی دوباره دارند.

6. آماده شدن زن برای یک رابطه کامل جنسی نیاز به مهیا بودن شرایط روحی و روانی و همچنین شرایط محیطی دارد، در حالی که مردان حتی در شرایط غیر آماده نیز می توانند رابطه برقرار کرده و ارگاسم شوند.

7. زنان برای آماده شدن نیاز به معاشقه، نوازش و تحریک نقاط حساس بدن توسط شوهر دارند بر خلاف مردان.

8. روابط عاطفی زن و شوهر در میزان آمادگی زن برای برقراری یک رابطه جنسی کامل و موفق، بسیار تاثیر دارد و هرگونه ناراحتی زن در روابط عاطفی با همسر، باعث کاهش میزان تحریک پذیری او می گردد، در حالی که مردان حتی پس از یک مشاجره کلامی با همسر خود ممکن است بتوانند با او رابطه جنسی کامل برقرار کرده و ارگاسم را تجربه نمایند.

9. مدت زمان لازم برای آمادگی یک زن برای برقراری رابطه جنسی حداقل ده تا پانزده دقیقه می باشد، این درحالی است که مردان تقریبا پس از گذشت چند ثانیه از زمان تحریک و ایجاد نعوذ توانایی برقراری رابطه جنسی را دارند.

10. زنان پس از ارگاسم اول در همان زمان آمادگی برای تجربه ارگاسم های دیگری نیز دارند، در حالی که مردان پس از هر بار انزال و تجربه ارگاسم نیاز به مدت زمانی خاص (با توجه به ویژگی های ارثی و توانایی های خود) دارند و این زمان میان مردان بسیار متفاوت می باشد، به گونه ای که برخی از مردان قادرند پس از انزال با فاصله چند ثانیه رابطه دوم را برقرار نمایند و برخی دیگر نیز به چند ساعت استراحت نیاز دارند، اما غالب مردان معمولا بین ده تا بیست دقیقه زمان برای رابطه دوم نیاز دارند.

11. تقریبا مردان پس از هر بار برقراری رابطه انزال و ارگاسم را تجربه می نمایند، اما طبق برخی از تحقیقات، زنان معمولا در شصت درصد موارد ارگاسم کامل را تجربه می نمایند.

خواهر محترم اکنون پس از مطالعه این نکات کوتاه اما با اهمیت، در شناخت مسائل جنسی میان همسران، شما نیز با دقت در آنها متوجه خواهید شد که شما و همسرتان عملا دچار یک اختلال جنسی نیستید و مشکل شما ناشی از ناآگاهی و عدم تجربه است.

*** با توجه به تفاوت زن و شوهر در مدت زمان آمادگی برای دخول، اولا شما باید پیش از برقراری رابطه از روحیه خوب و مناسبی برخوردار باشید و همسرتان نیز باید بدون عجله و شتاب حداقل یک ربع شما را با کلمات و نوازش و تحریک نقاط حساس بدن مانند سینه ها و آلت تناسلی خصوصا کلیتوریس، آماده نماید و پس از این مقدمات در صورت آمادگی شما برای دخول، عمل دخول را صورت دهد؛ در این صورت پس از گذشت حداقل یک دقیقه هم شما و هم همسرتان ارگاسم را تجربه می نمایید.

اگر همسرتان شما را پیش از انجام دخول به اندازه کافی آماده نماید، چه پیش از دخول و چه هنگام دخول و همزمان با همسرتان، و حتی پس از انزال همسرتان و با ادامه نوازشهای او (به خصوص کلیتوریس)، شما نیز ارگاسم را تجربه خواهید کرد، در این صورت هر دو از برقراری این رابطه راضی خواهید بود و پس از گذشت زمان لازم با کسب تجربه و همچنین با شناخت یکدیگر در این مساله خواهید توانست روابط جنسی کاملتر و بهتری را تجربه نمایید.

بنابراین جای نگرانی نیست و توصیه ما این است که علاوه بر مطالعه دقیق این پاسخ با مطالعه کتب و مقالاتی در این زمینه اطلاعات خود و همسرتان را در این زمینه افزایش داده و همچنین با آرامش و صبر و در گذر زمان به حل این مساله بپردازید.

موفق باشید. باز هم با ما سخن بگویید.

نویسنده : جواد ترکاشوند

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد:

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد