آیات عظام امام، بهجت و فاضل: تفاوتى بین لباس زیر و غیر آن در حکم نمى کند.[1] آیات عظام تبریزى، خامنه اى، صافى و وحید: اگر آن را زى و پوشش خود قرار دهد، بنابر احتیاط واجب پوشیدن آن جایز نیست.[2] آیه اللّه سیستانى: اگر او را به صورت جنس مخالف در بیاورد، بنابر احتیاط واجب پوشیدن آن جایز نیست.[3] آیه اللّه مکارم: اگر مفسده خاصى بر آن مترتب نشود، پوشیدن آن اشکال ندارد.[4] آیه اللّه نورى: اگر از پوشیدن آن انگیزه عقلایى دارد و مصلحت مهم ترى در بین است، اشکال ندارد.[5] پاورقی:
1- توضیح المسائل مراجع، م846.
2- وحید، توضیح المسائل، م 852؛ خامنه اى، اجوبه الاستفتاءات، س1372؛ صافى، جامع الاحکام، ج2، س1688؛ تبریزى، صراط النجاة، ج3، س781.
3- توضیح المسائل مراجع، م846.
4- مکارم، استفتاءات، ج1 س138.
5- نورى، توضیح المسائل، م 847.
1- توضیح المسائل مراجع، م846.
2- وحید، توضیح المسائل، م 852؛ خامنه اى، اجوبه الاستفتاءات، س1372؛ صافى، جامع الاحکام، ج2، س1688؛ تبریزى، صراط النجاة، ج3، س781.
3- توضیح المسائل مراجع، م846.
4- مکارم، استفتاءات، ج1 س138.
5- نورى، توضیح المسائل، م 847.