هیوا رجبی، مدیر فروش بخش سازمانی سامسونگ در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ اعلام کرد سامسونگ در نمایشگاه امسال برای اولین بار اقدام به معرفی سری مانیتورهای سازمانی خود کرده است؛ مشتریان این بخش را بیشتر هتلها، سازمانها، بیمارستانها و شرکتها تشکیل میدهند.
به گفتهی رجبی، مانیتورهای ارائهشده از سوی سامسونگ در نمایشگاه امسال شامل Video Wall informal است که بیشتر جنبهی دکوراتیو دارد و Video Wall normal مناسب سالنهای سمینار است.
مانیتور Smart Signage که در سایزهای مختلف ارائه شده، برای اتاقهای مانیتورینگ، سالنهای سمینار، اتاق جلسات و فروشگاههای بزرگ است.
همچنین Hospitality TV برای هتلها و بیمارستانها مناسب است که با نصب نرمافزار تحت شبکهی PMS، این امکان را برای هتلها فراهم میکند که سرویسهای خاصی به مشتریان خود ارائه دهند و بتوانند با مشتریان تعامل بهتری داشته باشند.
بر اساس گزارش رجبی، این مانیتورها ضد حریق هستند، زاویه چرخش بیشتری از تلویزیونهای معمولی دارند و همچنین از قابلیت ساندبار برخوردارند و میتوانند در حالت خاموش موسیقی پخش کنند.
دو مدل دیگر هم مانیتورهای خمیدهی مخصوص گیمرها و فوق خمیده با اندازه ۲۷ اینچ و انحنای 1800Rهستند و تجربهی بصری متفاوتی به گیمر میدهند و چشم را کمتر خسته میکنند.
این نمایشگرها نرخ بهروزرسانی ۶۰ هرتز دارند و زمان پاسخدهیشان ۴ ثانیه است که این عامل سبب میشود به مانیتور مخصوص بازی کردن تبدیل شوند.
آخرین مدل از سری مانیتورهای سازمانی؛ سامسونگ Intractive Board است که برای مصارف آموزشی و سالنهای کنفرانس در نظر گرفته شده است.