اگر اقدام به نصب آفیس 2013 کرده باشید حتماً متوجه شده‌اید که اگر بر روی فایل یا پوشه‌ای راست‌کلیک کنید گزینه‌‌ای به نام SkyDrive Pro به این منو اضافه شده است. از این گزینه می‌توان برای به اشتراک‌گذاری فایل‌ها با یک سرور Microsoft SharePoint استفاده کرد. اما در عمل تقریباً این گزینه یک گزینه‌ی بلا استفاده است و کمتر کاربری از آن استفاده می‌کند. با استفاده از این ترفند می‌توانید SkyDrive Pro را از منوی راست‌کلیک ویندوز حذف کنید. این کار به دو روش قابل انجام است.

روش اول: از طریق رجیستری ویندوز
ابتدا (ترفندستان) کلیدهای ترکیبی Win+R را فشار دهید.
سپس در پنجره‌ی Run عبارت regedit را وارد نموده و Enter بزنید.
حال در پنجره‌ی Registry Editor به مسیر زیر بروید:

HKEY_CLASSES_ROOTAllFilesystemObjectsshell

حال بر روی کلید SPFS.ContextMenu راست‌کلیک کرده و Delete و سپس Yes را انتخاب نمایید.
تغییر بلافاصله اعمال خواهد شد.

روش دوم: از طریق CMD
ابتدا کلیدهای ترکیبی Win+R را فشار دهید.
سپس در پنجره‌ی Run عبارت cmd را وارد نموده و Enter بزنید.
اکنون در پنجره‌ی Command Prompt، در صورتی که از ویندوز 32 بیتی استفاده می‌کنید این دستور را وارد کرده و Enter بزنید:

regsvr32 /u "%programfiles%Microsoft OfficeOffice15GROOVEEX.DLL"

و اگر ویندوز شما 64 بیتی است از این دستور استفاده کنید:

regsvr32 /u "%programfiles(x86)%Microsoft OfficeOffice15GROOVEEX.DLL"

دریافت پیغام زیر به منزله‌ی موفقیت‌آمیز بودن این عمل است:

DllUnregisterServer in C:Program Files (x86)Microsoft OfficeOffice15GROOVEEX.DLL succeeded.

اگر به جای این پیغام با یک پیغام خطا روبرو شدید، از این دستور استفاده نمایید:

regsvr32 /u "%programfiles%Microsoft Office 15rootOffice15GROOVEEX.DLL"

در این روش نیز تغییر بلافاصله اعمال خواهد شد.