خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » آخرالزمان در امریکا چگونه خواهد بود؟

دانلود کتاب های امتحان شده

آخرالزمان در امریکا چگونه خواهد بود؟

فرارو- از هوش مصنوعی خواسته شد تا پیش بینی کند آخرالزمان در آمریکا چگونه خواهد بود، نتایج وحشتناک هستند.

به گزارش فرارو به نقل از سان، اگر تا به حال فکر کرده‌اید که آخرالزمان چگونه خواهد بود از هوش مصنوعی خواسته شده تا آن را پیش بینی کند. حساب‌های محبوب در رسانه اجتماعی «تیک تاک» مانند Robot Overloards از هوش مصنوعی خواسته‌اند تا رویداد‌های آینده نگر از جمله نابودی بشریت و آخرالزمان را پیش بینی کند.

آخرالزمان

هوش مصنوعی Craiyon که پیش‌تر با نام DALL-E mini شناخته شده بود رویداد‌های آینده نگر را به تصویر می‌کشد. هنگامی که از Craiyon خواسته شد پیش بینی کند آخرالزمان در آمریکا چگونه است، Craiyon تصاویر بسیار وحشتناکی را منتشر کرد. این تصاویر شامل شهر‌های آینده نگر است که متروک و در حال فرو ریختن به نظر می‌رسیدند.

 آخرالزمان

هم چنین، تصاویری از شهر‌ها در یک جهنم آتشین توسط هوش مصنوعی منتشر شدند. هوش مصنوعی خلاقیت خود را بر اساس اطلاعاتی که انسان‌ها به آن داده‌اند، کسب کرده و به هیچ وجه در واقع آینده را پیش بینی نمی‌کند، صرفنظر از آن که حساب‌های تیک تاک تا چه اندازه ادعا کنند که پیش بینی واقعی وجود دارد.

آخرالزمان

سازندگان Craiyon خود نیز در سایت‌شان به محدودیت‌های کارشان اذعان کرده اند. آنان نوشته‌اند: «در حالی که قابلیت‌های مدل‌های تولید تصویر چشمگیر است ممکن است تعصبات اجتماعی را نیز تقویت یا تشدید کنند. از آنجایی که این مدل مبتنی بر داده‌های فیلتر نشده از اینترنت منتشر می‌شود ممکن است تصاویری تولید کند که حاوی کلیشه‌های مضر باشند».

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها