خانه » همه » خبر » ترند ترین های خبری امروز » آخرین آمار کرونا در ایران تا ۱۶ خرداد/ فوت تنها یک بیمار در شبانه روز اخیر

دانلود کتاب های امتحان شده

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۱۶ خرداد/ فوت تنها یک بیمار در شبانه روز اخیر

تابناک اجتماعیتاکنون ۶۴ میلیون و ۵۵۶ هزار و ۲۴۹ دوز اول و ۵۷ میلیون و ۸۷۵ هزار و ۶۹۱ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۲۷ میلیون و ۵۷۴ هزار و ۷۰۸ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۵۰ میلیون و ۶ هزار و ۶۴۸ دوز واکسن در ایران که ۱۶ هزار و ۳۳۷ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.
 

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۵۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و از این بیماران، ۱۶ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۷ میلیون و ۲۳۲ هزار و ۷۹۰ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، تنها یک تن از مبتلایان جانش را از دست داد؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۴۱ هزار و ۳۳۲ تن است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۷ میلیون و ۵۶ هزار و ۲۰۶ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۴۴۱ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۵۲ میلیون و ۳۶۷ هزار و ۲۵۴ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر صفر شهرستان در وضعیت قرمز، صفر شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۴۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۰۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۸ درصد. این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان ۱.۲ درصد است.

 
 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها