خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » آغاز برخورد گشت ویژه پلیس با مجرمان خشن در تهران

دانلود کتاب های امتحان شده

آغاز برخورد گشت ویژه پلیس با مجرمان خشن در تهران

رئیس پلیس تهران بزرگ از آغاز طرح‌های ویژه پلیس خبر داد و گفت: هدف اصلی گشت‌های پلیس، برخورد با مجرمان و مرتکبین جرائم خشن، جرائم به عنف، زورگیری، خفت گیری و مجرمان گستاخ است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار حسین رحیمی، صبح یکشنبه در آئین آغاز به کار گشت‌های ویژه پلیس، اظهار داشت: در پی صدور دستور فرماندهی انتظامی کل کشور امروز بعد از یک ماه برنامه ریزی، آماده ایم که گشت‌های ویژه انتظامی را در تهران به صحنه عملیات وارد کنیم.

وی افزود: هدف اصلی این گشت‌ها برخورد با مجرمان و مرتکبین جرائم خشن، جرائم به عنف، زورگیری و خفت گیری و مجرمان گستاخ است.

سردار رحیمی بیان کرد: برای برخورد با این جرائم در تهران بزرگ، ۷ گروه و ۷ طرح ویژه را در تهران از امروز به مرحله اجرا می‌گذاریم.

رئیس پلیس پایتخت گفت: بخش اول گشت‌های ویژه است که ۲۱۰ واحد هستند که در ۲۱۰ محور اصلی و بزرگراهی در کنار سایر پلیس‌های تخصصی از جمله پلیس پیشگیری قرار می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: برای مناطق آلوده از جمله شوش، مولوی و هرندی طرح ویژه داریم و ایستگاه‌های ۱۰ گانه پلیس با استقرار ۳۰۰ نفر از همکاران و گشت‌های ویژه در این محل‌ها قرار می‌گیرند.

سردار رحیمی تصریح کرد: همچنین راه اندازی گشت‌های واکنش سریع پلیس آگاهی چهارمین طرح از طرح‌های هفت گانه پلیس تهران است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: راه اندازی پلیس محله و استفاده سازمان یافته از نگهبان محله در شهرک‌های اقماری از دیگر برنامه‌های ویژه پلیس است.

وی گفت: برخورد با موتورسیکلت سواران قانون گریز آخرین طرح ویژه پلیس است

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها