خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » ارزان‌ترین تور‌های خارجی چقدر فروخته می‌شوند؟

دانلود کتاب های امتحان شده

ارزان‌ترین تور‌های خارجی چقدر فروخته می‌شوند؟

فرارو– تور زمینی ارمنستان یکی از ارزان‌ترین گزینه‌های ایرانی‌ها برای سفر خارجی است. الان آژانس‌های مسافرتی ارزان‌ترین تور زمینی ارمنستان را زیر پنج میلیون می‌فروشند و بابت گران‌ترین تور زمینی ارمنستان که اقامت در هتل‌های پنج‌ستاره ایروان جزو خدمات آژانس به‌شمار می‌رود، حدود ۱۰ میلیون تومان دریافت می‌کنند. به‌جز ارمنستان، ایرانی‌ها برای رفتن به ترکیه و گرجستان نیازی به ویزا ندارند و می‌شود برخی از تور‌های هوایی این دو کشور را تابستان امسال زیر ۱۰ میلیون خرید.

تور زمینی ارمنستان؛ حداقل چهار میلیون و ۴۰۰ هزار

تور زمینی ارمنستان توسط آژانس‌های مسافرتی مرداد امسال دست‌کم چهار میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. یکی از همین آژانس‌ها بابت تور زمینی ارمنستان این رقم را دریافت می‌کند. مسافران این تور در ایروان سه شب اقامت خواهند داشت و محل اقامت آن‌ها در این کشور هتل سه ستاره Baxos خواهد بود. یکی دیگر از آژانس‌های مسافرتی بابت تور زمینی ارمنستان نزدیک شش میلیون تومان دریافت می‌کند. تفاوت این تور با تور قبلی محل اقامت مسافران است. طوری که مسافران این تور به‌جای هتل سه ستاره، راهی هتل چهار ستاره‌ای مثل Ararat در ایروان می‌شوند. یکی از گران‌ترین گزینه‌ها برای انتخاب تور زمینی ارمنستان، تور ۱۰ میلیونی است. خدمات این تور شامل سه شب اقامت در هتل پنج ستاره گرند ایروان با صبحانه، بلیط رفت و برگشت با اتوبوس ۲۵ نفره یکسره vip تا ایروان و لیدر محلی می‌شود.

تور گرجستان؛ حداقل شش میلیون

به گزارش فرارو، تور گرجستان تیر‌ماه امسال دست‌کم حدود شش میلیون تومان فروخته می‌شود. آژانس‌های مسافرتی در ازای این پول شما را با هواپیمایی قشم‌ایر راهی تفلیس می‌کنند و مدت اقامت و محل اقامت مسافران این تور به‌ترتیب چهار شب و هتل‌های سه ستاره خواهند بود. با پرداخت هفت میلیون تومان می‌شود به جای هتل‌های سه‌ستاره سراغ اقامتگاه‌های چهار ستاره تفلیس رفت که لیدر فارسی‌زبان و ترانسفر فرودگاهی جزو خدمات آژانس برای مسافران این تور عنوان شده است. تور باتومی گرجستان که دومین شهر بزرگ گرجستان به‌شمار می‌رود مرداد امسال توسط برخی از آژانس‌ها به‌عنوان گران‌ترین تور گرجستان کمی بیش از ۴۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. مسافران این تور با هواپیمایی آسمان راهی باتومی می‌شوند و در مدت اقامت یک هفته‌ای خود در یکی از هتل‌های پنج‌ستاره این شهر اقامت خواهند داشت.

تور ترکیه؛ کمتر از ۱۰ میلیون

تور ترکیه تابستان امسال ممکن است کمتر از ۱۰ میلیون تومان فروخته شود. برخی از آژانس‌های مسافرتی تور هوایی استانبول را با قیمت ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌فروشند که مسافران این تور با هواپیمایی قشم‌ایر از تهران راهی استانبول می‌شوند و در هتل سه‌ستاره رایدل اقامت خواهند داشت. اگر به‌جای ارزان‌ترین تور‌های استانبول سراغ گران‌ترین مورد‌ها برویم احتمالا با گزینه‌های ۶۰، ۷۰ میلیونی روبرو می‌شویم. مثل تور استانبولی که یکی از آژانس‌های مسافرتی با قیمت ۶۰ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان می‌فروشد و مسافران آن در مدت یک هفته‌ای حضور در استانبول راهی هتل پنج‌ستاره Swissotel The Bosphorus می‌شوند. بررسی‌های فرارو نشان می‌دهد، تور آنتالیا ترکیه نیز یکی از ارزان‌ترین انتخاب‌ها برای ایرانی بابت انتخاب تور‌های ارزان و زیر ۱۰ میلیون به‌شمار می‌رود و الان ارزان‌ترین تور هوایی آنتالیا را می‌شود با کمتر از ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خرید. در این تور با هواپیمایی ایران‌ایرتور راهی آنتالیا می‌شوید و محل اقامتتان هتل دو ستاره Melody خواهد بود.

انواع تور خارجی با کمتر از ۱۰ میلیون

تور

مدت اقامت

محل اقامت

قیمت

تور زمینی ارمنستان

سه شب

هتل سه‌ستاره

چهار میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

تور زمینی ارمنستان

سه ‌شب

هتل چهار ‌ستاره

شش میلیون تومان

تور زمینی ارمنستان

سه ‌شب

هتل پنج ستاره

۱۰ میلیون تومان

تور هوایی گرجستان (تفلیس)

چهار شب

هتل سه‌ ستاره

شش میلیون تومان

تور هوایی گرجستان (تفلیس)

چهار شب

هتل چهار ستاره

هفت میلیون تومان

تور هوایی ترکیه (استانبول)

هفت شب

هتل سه‌ ستاره

۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

تور هوایی ترکیه (آنتالیا)

هفت شب

هتل دو ستاره

۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها