خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » اصلاح ۹۸ سنگ قبر با عکس بی‌حجاب در بهشت زهرا

دانلود کتاب های امتحان شده

اصلاح ۹۸ سنگ قبر با عکس بی‌حجاب در بهشت زهرا

مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا (س) گفت: در چند ماهه اخیر و پس از هماهنگی با خانواده متوفیان، ۹۸ سنگ قبر که تصاویر مکشوفه داشتند، جمع آوری و اصلاح شد.

به گزارش فارس، سعید غضنفری با اعلام این خبر افزود: درباره تصاویر مکشوفه، موضع ما از روز اول حضورمان مشخص بود و این موضوع را به صراحت هم اعلام کردیم اگر چه از سوی رسانه‌های معاند و مخالف مورد اهانت قرار گرفتیم و این شبکه‌ها موضوع را به استهزاء گرفتند.

او افزود: همچنین فارغ از اینکه خود ما به طور جدی به این موضوع ورود کرده‌ایم، شهروندان و خانواده‌های متوفی بسیاری هم گلایه‌های بسیاری دارند و از اینکه قبور مومنین در این آرامستان به شکل غیر اسلامی تزئین می‌شود، مکدر هستند.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) تاکید کرد: ما همچنان بر روی عقاید خود هستیم. واقعاً در شأن آرامستان مؤمنان نیست که تصویر خانم‌های مؤمن را به شکل کشف حجاب و بی‌حجاب روی سنگ‌های قبر حکاکی کنند. این تصاویری هم که نصب کرده‌اند همه متعلق به دوره‌های پیشین بوده و ما در این دوره به جد مانع از این اتفاق بوده‌ایم.

او تاکید کرد: ما در این دوره اعلام کردیم در صورتی که سنگ فروش یا نصاب نسبت به نصب چنین تصاویری اقدام کند، با آن مجموعه به طور کامل قطع ارتباط کرده و دیگر اجازه فعالیت به آن‌ها نخواهیم داد.

غضنفری با بیان این مطلب که به هر حال نمی‌توان در این زمینه برخورد قهری کرد گفت: تلاش ما این است تا با دعوت خانواده متوفیان و تعامل با آن‌ها این تغییرات را ایجاد کنیم.

او گفت: در ماه‌های اخیر ۹۸ سنگ با تصاویر مکشوفه با هماهنگی خانواده متوفیان جمع آوری و اصلاح شد. ما خانواده‌ها را دعوت کرده و با رضایت آن‌ها نسبت به اصلاح تصاویر اقدام می‌کنیم.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها