خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » اپلیکیشن Network Monitor: بررسی و آنالیز مقدار مصرف دیتا توسط سیم کارت و وای فای – زوم اپ

دانلود کتاب های امتحان شده

اپلیکیشن Network Monitor: بررسی و آنالیز مقدار مصرف دیتا توسط سیم کارت و وای فای – زوم اپ

مهم نیست مشترک ایرانسل باشید یا همراه اول یا حتی رایتل، در هر صورت قیمت بسته‌های اینترنت موضوعی است که همیشه با آن مواجه خواهید بود. برای مثال اگر شما تصمیم خرید بسته‌ی ۲ گیگابایتی از اپراتور‌های ایرانسل، همراه اول یا رایتل داشته باشید؛ باید ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان در ماه برای آن هزینه کنید و از طرفی بسته‌های ارزان‌قیمت‌تر دارای حجم کمی هستند و نیاز کمتر کسی را برآورده می‌کنند. بسیاری از کاربران آگاه نیستند که بخش زیادی از حجم بسته‌های اینترنتی توسط اپلیکیشن‌هایی که در پس‌زمینه بدون اطلاع ما بروزرسانی می‌شوند، مصرف می‌شود. از همین رو اپلیکیشن‌های مختلفی برای نظارت بر میزان مصرف دیتا در هر ۲۴ ساعت ساخته و منتشر شده است و می‌توان Network Monitor را یکی از بهترین برنامه‌های موجود در این زمینه دانست که قادر به انتشار گراف‌ها و نمودار‌های تصویری و دقیق در رابطه با میزان مصرف دیتا در طول روز است و می‌توانید به کمک آن به‌طور کامل بر مصرف خود مدیریت داشته باشید.

یکی از نکات ویژه‌ی Network Monitor؛ پشتیبانی از بررسی اطلاعات وای فای است که آن را نسبت به همتایان خود – که تنها از اینترنت سیم کارت پشتیبانی می‌کنند – یک سر و گردن بالاتر قرار می‌دهد. بسیاری از افراد که از اینترنت‌های حجمی وای فای استفاده می‌کنند نیز ممکن است بنا به دلایل مختلفی نیاز به بررسی میزان مصرف روزانه‌ی خود از اینترنت وای فای داشته باشند که در این صورت Network Monitor یک انتخاب عالی برای آن‌ها به‌حساب خواهد آمد. این برنامه همچنین استفاده‌ی اپلیکیشن‌های مختلف را به‌صورت تفکیک‌شده به نمایش خواهد گذاشت تا با آگاهی از پرمصرف‌ترین برنامه‌های موبایل خود، به‌طور دقیق‌تری قادر به مدیریت آن‌ها باشید. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید:

ویژگی ها

  • طراحی زیبای محیط کاربری
  • امکان نظارت دقیق و آنی بر اینترنت سیم کارت و وای فای
دانلود اپلیکیشن

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها