خانه » همه » خبر » این خودرو را بخرید، ۱۵۰ میلیون سود کنید

دانلود کتاب های امتحان شده

این خودرو را بخرید، ۱۵۰ میلیون سود کنید

جدیدترین طرح فروش خودرو برای مادران آغاز شد.

خودروسازی سایپا طرح فروشی را بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در دستور کار قرار داد. این خودروساز در این طرح فروش فوق العاده محصول شاهین خود را برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر در نظر گرفته است.

مادران واجد شرایط می توانند از ساعت ۱۱ صبح روز شنبه مورخ سوم دی ماه ۱۴۰۱ با مراجعه به سایت فروش خودروسازی سایپا نسبت به ثبت نام اولیه برای خرید این خودرو اقدام کنند.

این خودرو با قیمتی حدود ۳۴۵ میلیون تومان در این طرح فروش فوق العاده حاضر است. سایپایی ها تنها رنگ سفید را برای جدیدترین فروش فوق العاده خود در نظر گرفته اند. بازه تحویل خودروهای فروخته شده در این طرح نیز ۹۰ روزکاری عنوان شده است.

دیروز سایپایی ها دو هزار دستگاه شاهین را در بورس کالا عرضه کردند و از آنجایی که بر اساس دستور وزارت صمت باید متناظر با طرح های فروش خود در بورس کالا طرح هایی را نیز برای مادران دارای دو فرزند و همچنین دارندگان خودروهای فرسوده برگزار کنند به نظر می رسد طرح فروشی که در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از روز شنبه برگزار خواهد شد بی ارتباط با فروش امروز شاهین در بورس کالا نباشد.

مادران دارای دو فرزند و بیشتر از شنبه (سوم دی ماه امسال) به مدت سه روز کاری می توانند در طرح فروش یاد شده شرکت کنند.

چنانچه تعداد تقاضا کمتر یا معادل تعداد عرضه باشد خودروها بدون برگزاری قرعه کشی به متقاضیان تحویل داده خواهد شد اما چنانچه تعداد عرضه کمتر از تعداد تقاضا باشد خودروسازی سایپا با اهرم قرعه کشی نسبت به انتخاب صاحبان شاهین های عرضه شده اقدام خواهد کرد.

با توجه به قیمت حدود ۴۹۵ میلیون تومانی شاهین در بازار، مادران سودی حدود ۱۵۰ میلیون تومانی را با خرید این خودرو به حساب خود واریز خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

۳۵۲۲۰

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها