خانه » همه » خبر » تعجب رسانه انگلیسی از تصمیمات فدراسیون فوتبال ایران/عکس

دانلود کتاب های امتحان شده

تعجب رسانه انگلیسی از تصمیمات فدراسیون فوتبال ایران/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کمیته فنی فدراسیون فوتبال کشورمان هفته گذشته با حکمی دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی را به دلیل عدم صلاحیت از سمتش برکنار کرد.

اما این حکم روز گذشته در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نقض شد و در نهایت سرمربی کروات روی نیمکت تیم ملی کشورمان باقی ماند.

در همین رابطه سایت «وردساکر» انگلیس در گزارشی از بازگشت اسکوچیچ بعد از ۶ روز از برکناری اش تعجب کرد و نوشت: اسکوچیچ شش روز پس از اخراج به عنوان سرمربی تیم ملی ایران بازگشت!

فدراسیون فوتبال ایران روز یکشنبه اعلام کرد که دراگان اسکوچیچ کمتر از یک هفته پس از اخراج به عنوان سرمربی برگزیده شده است. اسکوچیچ ۵۳ ساله تنها ۵ ماه قبل از شروع جام جهانی در قطر کار خود را از دست داده بود.

علی دایی، کاپیتان و ستاره سابق تیم ملی ایران، پیشنهاد مربیگری برای هدایت تیم ملی را به جای اسکوچیچ را رد کرد.

فدراسیون فوتبال ایران در این زمینه اعلام کرد: هیئت مدیره فدراسیون فوتبال بار دیگر بر حمایت همه جانبه از کادر فنی تیم ملی تاکید کرده و بر این اساس همکاری دو طرف ادامه خواهد داشت.

اسکوچیچ در اوایل فوریه ۲۰۲۰ به جای مارک ویلموتس بلژیکی منصوب شد، کسی که در دسامبر ۲۰۱۹ سه بازی را به دور دوم مقدماتی جام جهانی آسیا در اختلاف با فدراسیون پس از دو شکست متوالی ترک کرد.

اسکوچیچ هم در آن مرحله و هم در مرحله نهایی ایران را به مقام اول گروه خود رساند تا ایران را به ششمین جام جهانی برساند. او در ۱۵ بازی از ۱۸ بازی خود به عنوان سرمربی پیروز میدان شده است.

تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم های ملی انگلیس، آمریکا و ولز رقابت می کند.

تعجب رسانه انگلیسی از تصمیمات فدراسیون فوتبال ایران/عکس

۲۵۶ ۲۵۱

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها