خانه » همه » خبر » توافق نهایی انجام شد: رونالدو در یک قدمی النصر

دانلود کتاب های امتحان شده

توافق نهایی انجام شد: رونالدو در یک قدمی النصر

فسخ قرارداد کریستیانو رونالدو با منچستریونایتد باعث شد که این بازیکن پرتغالی به دنبال یافتن باشگاهی برای نیمه دوم فصل ۲۳-۲۰۲۲ باشد.
گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره مقصد احتمالی این بازیکن انجام شده بود و بسیاری معتقد بودند که او قصد دارد به باشگاهی برود که بتواند در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد اما حالا شرایط به صورت کلی تغییر کرده است.
روزنامه اسپانیایی مارکا چند هفته قبل خبر داده بود که این ستاره پرتغالی با باشگاه النصر عربستان به توافق رسیده و به زودی پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد، موضوعی که از سوی نزدیکان این بازیکن رد شده بود.
اما رونالدو شب گذشته وارد ریاض شد تا مشخص شود که پیوستنش به این باشگاه کاملا جدی است و حالا مارکا خبر داده که او با مدیران النصر به توافق رسیده و خبر امضای قرارداد دو ساله و نیمه او با این باشگاه عربستانی در چند ساعت آینده منتشر خواهد شد.
گفته می‌شود قرارداد او با النصر تا سال ۲۰۳۰ است و قرار است دو سال و نیم به عنوان بازیکن و پس از آن به عنوان سفیر این باشگاه فعالیت داشته باشد تا به آنها برای کسب میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ در کنار مصر و یونان کمک کند.
گفته می‌شود که مدیران النصر در ابتدای هفته جاری موفق شدند روند قانونی جذب این بازیکن و پرداخت دستمزد هنگفت ۲۰۰ میلیون یورویی برای هر فصل را نهایی کنند و حالا آماده هستند تا دنیای فوتبال را با انتشار خبر جذب رونالدو شگفت‌زده کنند.
موانع قانونی باعث شده بود که مدیران این باشگاه در طی چند روز گذشته احتمال جذب این ستاره سابق منچستریونایتد و رئال مادرید را تکذیب کنند اما حالا از این که توانستند به هدف بزرگ‌شان دست پیدا کنند بسیار خوشحال هستند.

بیشتر بخوانید:

۲۵۸۲۵۴

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها