خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » خبر خوب “اسماعیلی” برای زندانیان / بابک زنجانی از کشور خارج شده است؟

دانلود کتاب های امتحان شده

خبر خوب “اسماعیلی” برای زندانیان / بابک زنجانی از کشور خارج شده است؟

 غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه، صبح امروز در چهل و دومین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه، گفت:  سازمان زندان‌ها و قوه قضاییه برای سلامت زندانیان و جلوگیری از ابتلای آنان اقدامات بسیاری انجام داده است به گونه‌ای که تمام زندانیان ورود به زندانیان مورد تست و آزمایش قرار می‌گیرند و اگر تستشان مثبت باشد قرنطینه می‌شوند و اگر امکان آزادی آن‌ها باشد؛ آزاد خواهند شد. به علاوه زندانیان در زندان هم هر روزه مورد معاینه پزشکان زندان قرار می‌گیرند و الحمدالله این ویروس در زندان‌های ما شیوع پیدا نکرده است.

وی از اعطای مرخصی ۲۰ روزه به زندانیان در ایام لیالی قدر خبر داد و گفت: تا کنون ۴۰ هزار نفر از این مرخصی قوه قضاییه امکان استفاده دارد و ما در بین تمام زندان‌های دنیا، بهترین عملکرد را در حوزه مقابله با کرونا را داشته‌ایم.

اسماعیلی درباره ادعاهایی درباره خروج بابک زنجانی از کشور اظهار کرد: ادعایی که درباره بابک زنجانی مطرح شده صحت ندارد و تعجب می کنیم که برخی از مسئولان چنین ادعاهایی را مطرح می‌کنند. ادعای خروج بابک زنجانی از کشور مطلقا صحت ندارد.

وی در خصوص اموال و دارایی‌های بابک زنجانی گفت: اموال و دارایی‌های داخل کشور به وزارت نفت منتقل شده و تیم مجربی هم دارد تلاش می‌کند که اموال نامبرده در خارج کشور تعیین تکلیف شود لکن شرایط عمومی حاکم بر کشورها و بحث کرونا سبب طولانی شدن این فرایند شده است.

۴۷۲۳۷

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها