خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » خرید مسکن مهر پردیس چقدر بودجه لازم دارد؟

دانلود کتاب های امتحان شده

خرید مسکن مهر پردیس چقدر بودجه لازم دارد؟

فرارو– خرید مسکن مهر پردیس در چهار فاز این شهر انجام می‌شود؛ فاز‌های پنج، هشت، ۹ و ۱۱. فاز پنج به‌خاطر نزدیک بودن به مرکز شهر و دسترسی به امکانات رفاهی بیشتر، در سال‌های گذشته ارزش بیشتری در بازار مسکن داشت، اما الان با رونق گرفتن سایر مناطق، فاصله قیمت مسکن مهر پردیس در این فاز‌ها کاهش پیدا کرده است.

به گزارش فرارو، برخی از آن‌هایی که از یک دهه پیش سراغ خرید مسکن مهر پردیس در فاز ۱۱ رفتند، تا الان آپارتمانی تحویل نگرفتند و گفته می‌شود هنوز ۴۰ درصد از واحد‌های مسکن مهر پردیس تکمیل نشده است. در این نوشته سراغ واحد‌های تکمیل شده مسکن مهر پردیس رفتیم. بررسی‌ها نشان می‌دهد خرید مسکن مهر پردیس در اولین روز‌های مرداد امسال حداقل یک میلیارد تومان تمام می‌شود و گران‌ترین خانه‌ها را تقریبا متری ۲۰ میلیون تومان می‌فروشند. رقمی که با متوسط قیمت مسکن در برخی مناطق تهران برابری می‌کند.

خرید مسکن مهر پردیس در فاز پنج

خرید مسکن مهر پردیس در فاز پنج ظرف سال‌های گذشته به‌خاطر امکانات خدماتی و رفاهی بهتر درقیاس با فاز‌های هشت، ۹ و ۱۱، بیشتر تمام می‌شد. حالا با افزایش ساکنان اختلاف قیمت واحد‌های مسکن مهر بین فاز‌های مختلف تاحدودی از بین رفته است. آپارتمان ۸۶ متری در فاز پنج پردیس یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان آگهی شده است. یعنی متری ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان. فروشنده این واحد مدعی شده سند ملک مشکلی ندارد و واحد بدون پارکینگ فروخته می‌شود. واحد ۸۵ متری دیگری در فاز پنج پردیس در طبقه چهاردهم یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. فروشنده به تسویه شدن عرصه این واحد اشاره کرده و انباری، پارکینگ و آسانسور جزو مهمترین امکانات این واحد به‌شمار می‌رود. یکی از گران‌ترین واحد‌های مسکن مهر در فاز پنج پردیس تقریبا متری ۱۹ میلیون تومان فروخته می‌شود. این آپارتمان ۸۵ متری با قیمت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد و آسانسور، پارکینگ و انباری دارد.

خرید مسکن مهر پردیس در فاز هشت

خرید مسکن مهر پردیس در فاز هشت به‌خاطر نزدیک بودن به تهران برای خریداران اهمیت دارد. فاز هشت پردیس درقیاس با تمام فاز‌های مسکونی این شهر به تهران نزدیک‌تر است و فاصله آن تقریبا به ۲۰ کیلومتر می‌رسد. فازی که سال ۹۵ افتتاح شد و الان آپارتمان ۱۰۰ متری را در این محدوده یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان آگهی کرده‌اند. یعنی متری ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان. مالک دیگری در ازای یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان حاضر به فروش واحد ۱۰۵ متری است. همچنین آپارتمان ۱۰۵ متری دیگری که جزو پروژه‌های مسکن مهر پردیس به‌شمار می‌رود، یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. مالک این واحد به تسویه شدن عرصه اشاره کرده و واحد طبقه پنجم قرار دارد.

خرید مسکن مهر پردیس در فاز ۹

خرید مسکن مهر پردیس در فاز ۹ دست‌کم یک میلیارد تومان بودجه لازم دارد. آپارتمان ۸۷ متری را در این فاز دقیقا با این قیمت آگهی کرده‌اند که باید ارزش هر متر آن را معادل ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بدانیم. این واحد بدون پارکینگ آگهی شده، اما آسانسور و انباری دارد. این ارقام درحالی برای ارزان‌ترین آپارتمان‌های مسکن مهر پردیس در فاز ۹ اعلام می‌شود که گاهی خرید مسکن مهر پردیس در این فاز حدود ۱.۵ میلیارد تومان تمام می‌شود. مثل واحدی ۸۷ متری که سه سال از سن بنا آن می‌گذرد، در طبقه پنجم قرار دارد و ارزش هر متر آن را باید حدود ۱۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بدانیم.

خرید مسکن مهر پردیس در فاز ۱۱

خرید مسکن مهر پردیس در فاز ۱۱ گاهی به‌اندازه ارزان‌ترین مناطق تهران آب می‌خورد. مالک آپارتمان ۸۷ متری در فاز ۱۱ پردیس قیمت را یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان درنظر گرفته است. یعنی متری ۱۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان که این رقم معادل متوسط قیمت مسکن در منطقه ۱۸ تهران به‌عنوان ارزان‌ترین نقطه بازار مسکن پایتخت است. مالک دیگری در فاز ۱۱ پردیس که آپارتمان ۸۷ او در زون دو قرار دارد، قیمت را یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اعلام کرده است. به آسانسور، انباری و پارکینگ جزو امکانات این واحد به‌شمار می‌رود. فروشنده دیگری قیمت واحد ۸۷ متری را یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان درنظر گرفته است.

مشخصات آپارتمان‌های مسکن مهر پردیس

فاز

متراژ

امکانات

قیمت

پنج

۸۶ متر

آسانسور، انباری و پارکینگ

یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان

پنج

۸۵ متر

آسانسور، انباری و پارکینگ

یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان

هشت

۱۰۵ متر

آسانسور، انباری و پارکینگ

یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان

هشت

۱۰۰ متر

آسانسور، انباری و پارکینگ

یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان

۹

۸۷ متر

آسانسور و انباری

یک میلیارد تومان

۹

۸۷ متر

آسانسور، انباری و پارکینگ

یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان

۱۱ زون یک

۸۷ متر

آسانسور، انباری و پارکینگ

یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان

۱۱ زون چهار

۸۷ متر

آسانسور، انباری و پارکینگ

یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها