خانه » همه » خبر » دوره آموزشی سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان برگزار شد

دانلود کتاب های امتحان شده

دوره آموزشی سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،دکتر علیرضا مرتضایی معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار ما در سمنان اظهار کرد: دوره آموزشی سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با حضور روسا، معاونین و مدیران میانی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت اجرایی شدن سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: داشتن راه کنشی دقیق و حساب شده با رویکرد آینده نگرانه نه تنها یک الزام مدیریتی که ضرورت تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی است.

مرتضایی با یادآوری ابلاغ سند تحول و تعالی از سوی دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به استان‌ها لزوم زمینه سازی برای سازماندهی نیروها و باز طراحی فرآیندهای سازمانی در واحدها را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: به همین منظور برگزاری دوره‌های آموزشی و جلسات تبیینی با هدف بسترسازی و مشارکت تمامی اعضا، در تمامی سطوح و لایه‌های سازمانی ضروری است.

وی افزود: مدرس این دوره خانم فرشته واعظی جزئی، دبیر ستاد راهبری و نظارت بر سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی است که به صورت مجازی در سطح واحدهای استان سمنان برگزار شد.

بر اساس این گزارش پس از ابلاغ سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی از سوی دکتر مهدی منصوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، دکتر محمد علی شریعت به عنوان مدیر پیاده سازی سند تحول و تعالی در استان سمنان منصوب و ضمن برگزاری جلسات تبیینی، فعالیت‌های سازمانی در قالب ۱۰ کمیته راهبردی برنامه ریزی و در حال اجرایی سازی است.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها