خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » ذکر هفت نکته مفید به هنگام مسافرت با کودک

دانلود کتاب های امتحان شده

ذکر هفت نکته مفید به هنگام مسافرت با کودک

ذکر هفت نکته مفید به هنگام مسافرت با کودک

چنانچه قصد سفر با کودکتان را دارید و نگران اذیت شدن خود و فرزندتان در طول سفر هستید، شاید انجام این هفت نکته بتواند به شما در این راه کمک کند.


ذکر هفت نکته مفید به هنگام مسافرت با کودک

نویسنده عنوان می کند که مادر کودکی یک ساله است که شاغل بوده و مجبور است تقریباً هر روز با کودک خود به این طرف و آن طرف برود در نتیجه تجربیات خود از سفر با کودک را در قالب هفت نکته جمع آوری کرده است که می تواند به والدین در این راه کمک کند:
 
1- خانه یا آپارتمانی را برای این منظور اجاره کنید که دارای امکاناتی از جمله تخت، محوطه بازی، صندلی بلند و کالسکه باشد. این کار باعث می شود استرس ناشی از به همراه بردن وسایل سنگین برطرف شود. به عنوان مثال می توانید تورهایی را برای این منظور در نظر بگیرید که تمام امکانات مورد نیاز کودک و همچنین فضاهایی با موضوعهای مختلف از جمله جنگل برای سرگرمی بچه های بزرگتر در آنها وجود داشته باشد.
 
2- غذای کودک، پوشک، دستمال مرطوب و شیر خشک را می توانید از برخی سایتهای آنلاین خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید. این کار شما را از دردسر بسته بندی و به همراه بردن تمام این وسایل نجات داده و باعث می شود لازم نباشد در حین سفر برای این وسایل به فروشگاه رفته و دچار استرس شوید.
 
3- اقامت در هتل ایده خوبی است اما گاهی اوقات وقتی کودک شما در ساعت 8 شب به خواب می رود، آنگاه مجبور خواهید شد غذای خود را در حمام صرف کنید تا کودک را از خواب بیدار نکنید. در عوض اجاره خانه ای برای این منظور که دارای دو یا تعداد بیشتری اتاق خواب باشد، را مد نظر قرار دهید. پس از به خواب رفتن فرشته کوچولو، مادر و پدر می توانند بدون بیدار کردن دلبند خود مابقی شب را با آرامش سپری کنند.
 
4- جالب ترین و سرگرم کننده ترین کارها را برای آخر حفظ کنید. نویسنده عنوان می کند که هر زمان که به مسافرت می روند، همیشه شروع به بازی با  چیزهای اطرافشان مانند چنگال پلاستیکی، مجلات هواپیما و از این دست می کنند. سپس به لگو روی آورده و آنگاه بازی های گوشی همراه را انجام می دهند و در آخر زمانی که از انجام تمام این موارد خسته شدند، به تماشای فیلم های خانوادگی روی می آورند.
 
5- اتاق های طراحی شده مخصوص کودکان باعث هیجان و سرگرم شدن خواهر و برادر بزرگتر شده و در نتیجه پدر و مادر می توانند در سکوت و آرامش به نوزاد رسیدگی کنند.
 
ذکر هفت نکته مفید به هنگام مسافرت با کودک

6- استفاده از صدا یا نویز سفید (white noise) ذخیره شده در گوشی همراه در این موارد مفید واقع می شوند. می توانید برنامه هایی را برای این منظور تهیه کنید اما شاید بهترین راه ضبط این گونه صداها بر روی گوشی و پخش آنها برای نوزاد خود تا زمانی است که به خواب برود. این کار معجزه می کند.
 
7- هتلی را برای اقامت در نظر بگیرید که مجهز به آشپزخانه باشد یا یک سوئیت اجاره ای پیدا نمایید. با پخت غذا در آنجا می توانید در هزینه ها صرفه جویی کرده و لازم نخواهد بود زمانی که فرزندتان به شدت گرسنه است 20 دقیقه در رستوران منتظر بمانید. کودک نوپای شما نیز چنانچه غذاهایی را بخورد که ذائقه او با آنها آشنا است کمتر ایراد خواهد گرفت.
 
سفر با کودک می تواند با انجام ترفندهای مناسب شگفت انگیز باشد. امید داریم این نکات به والدین در مسافرتهای خود کمک کند.
 
سلب مسئولیت: اطلاعات موجود در این برنامه یا مقاله با کمک از کارشناسان و اطلاعات موجود در اینترنت بدست آمده است. داده های موجود در این مقاله ممکن است با داده های مربوط به کودک شما مطابقت نداشته باشد. اکیداً توصیه می شود رهنمودها و توصیه های موجود در این برنامه را بدون مشورت با پزشک خود اعمال نکنید.
 
 
منبع: اپلیکیشن ردیاب کودک (‏Baby Tracker‏)‏

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها