خانه » همه » مذهبی » رهبری و فتنه آل سعود

دانلود کتاب های امتحان شده

رهبری و فتنه آل سعود


رهبری و فتنه آل سعود

۱۳۹۷/۰۵/۱۲


۱۰۴۹ بازدید

حضرت آقا چندی پیش مطلبی بدین مضمون بابت دفع فتنه آل سعود فرمودند که مومنین اگه حواسشون جمع باشه این سریع تر اتفاق خواهد افتاد. سوالم این هست که مومنین چکار بایست بکنند؟

بیانات مقام معظم رهبری در این زمینه این بود : «متأسفانه امروز جامعه اسلامی مانند سایر جوامع دچار مشکل است و افرادی نالایق سرنوشت برخی جوامع اسلامی را در دولتهایی همچون سعودی در دست گرفته‌اند.این افراد در ظاهر به قرآن معتقد هستند و حتی میلیونها نسخه از قرآن را منتشر می‌کنند اما در عمل بر خلاف دستور قرآن، با کفار مأنوس هستند و اموالی را که باید صرف بهبود زندگی مردم خود کنند، تقدیم کفار و دشمنان مسلمانان می‌کنند.ایشان با اشاره به خیال واهی برخی کشورهای مرتجع که تصور می‌کنند می‌توان با پول، صمیمیت دشمنان اسلام را جلب کرد، گفتند: واقعیت این است که صمیمیتی وجود ندارد و همان‌طور که خود امریکایی‌ها گفتند، آنها را می‌دوشند و در نهایت ذبحشان می‌کنند.
ایشان با اشاره به رفتارهای ضددینی در یمن و بحرین، وعده قرآن مبنی بر نابود شدن باطل را یادآور شدند و افزودند: کسانی که علیه مسلمانان چنین کارهایی را می‌کنند، باطل هستند و باطل قطعاً دچار زوال و سقوط خواهد شد. البته زمان نابودی آن وابسته به چگونه عمل کردن مؤمنان است و اگر جامعه مؤمن درست عمل کند، نابودی باطل زودتر اتفاق خواهد افتاد.»(بیانات در محفل انس با قرآن کریم در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، 96/3/6)
رفتارهای غیر انسانی و غیر دینی رژیم سعودی و کشتار وحشیانه مردم مظلوم یمن، حمایت آشکار این رژیم از گروههای تروریستی همچون داعش، آشکار نمودن روابط با رژیم صهیونیستی و خیانت به آرمان مردم فلسطین و ترویج فرهنگ غربی به بهانه تمدن و پیشرفت و… موجب شده تا نقاب تزویر از چهره ناپاک این رژیم کنار رود و ماهیت وهابیت به عنوان اسلام انحرافی و اسلامی که در خدمت منافع دشمنان اسلام است به خوبی آشکار گردد. کشورهای اسلامی اگر از مواضع این رژیم ، اعلام برائت نمایند و پیوند و اتحاد اسلامی را در میان خود تحکیم نمایند بی شک می توانند، سقوط این رژیم مرتجع و وابسته را تسریع بخشند . مطالبه گری کشورهای اسلامی و جامعه اسلامی و مردم عربستان از این رژیم در قبال رفتارهای غیرانسانی و ضد دینی و ضد قرآنی این رژیم و محکومیت این رفتارها بر اساس منطق قرآن ، در ترسیم چهره غیر انسانی و غیر اسلامی و غیر قرآنی این رژیم و آگاه سازی جامعه اسلامی بسیار مؤثر است . در این میان نقش علما و نخبگان جامعه اسلامی برای آگاهی بخشی به جامعه اسلامی بسیار تعیین کننده خواهد بود .

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد:

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها