خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » زایمان زنی که ۷ ماه در کما بود!

دانلود کتاب های امتحان شده

زایمان زنی که ۷ ماه در کما بود!

یک زن ۴۰ ساله هندی پس از تصادف شدید به دلیل نداشتن کلاه ایمنی، به شدت از ناحیه سر آسیب دید و به مدت هفت ماه در کما بود. پس از این مدت، در یک مورد نادر موفق این زن موفق شد نوزاد دختری را به دنیا بیاورد.

به گزارش فرارو، شفیع اهل منطقه اوتار پرادش در شمال هند، در مدت اقامتش در بیمارستان تحت چهار عمل جراحی مغز و اعصاب قرار گرفت، در حالی که پزشکان تأیید کردند که جنین در اثر آسیب شدیدی که او متحمل شده است، از این حادثه جان سالم به در نخواهد برد.

رسانه‌های محلی گزارش دادند برقع او در چرخ عقب وسیله نقلیه که توسط شوهرش هدایت می‌شد گیر کرده بود. این حادثه باعث سقوط شفیع شد و وی با صدمات قابل توجهی از ناحیه سر به کما رفت.

او حتی برای مدتی از دستگاه تنفس مصنوعی استفاده کرد و پزشکان مجبور شدند بخشی از جمجمه‌اش را بردارند تا فشار ناشی از جراحات روی مغزش کاهش یابد.

 بعد از اینکه سونوگرافی نشان داد که بارداری شفیع طبیعی است، در نهایت به خانواده او توصیه کردند که به بارداری ادامه دهند.

این زن هندی تمام انتظارات را نادیده گرفت و فرزند سالم خود را به دنیا آورد، اما در حال حاضر این زن هنوز بیهوش است و پزشکان گفتند که او ۱۰ درصد شانس دارد که دوباره به هوش بیاید و فرزندش را ببیند.

حالا که او از دستگاه تنفس مصنوعی خارج شده است، هر از چند گاهی سر و پاهایش را تکان می‌دهد و امید‌ها را برای روزی که با نوزاد تازه متولد شده اش ملاقات کند افزایش داده است.

عکس نوزاد یک زن در کما

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها