خانه » همه » مذهبی » عبد الله حسینی سقوط اسرائیل

دانلود کتاب های امتحان شده

عبد الله حسینی سقوط اسرائیل


عبد الله حسینی سقوط اسرائیل

۱۳۹۸/۱۰/۱۰


۲۶۰۳ بازدید

ممنون و تشکر از تحقیق و جواب شما.
اجرتان با الله ، ان شاالله
استفاده بردم از متن و پاسختان.
لیکن سوال و مشغولی ذهن بنده بیشتر در محور “کتاب ۱۴۰۱ سال سقوط اسراییل”است که در این مورد پاسخی از شما اورده نشده است
بخشی از این کتاب در سایت باشگاه خبرنگاران جوان است که میتوانید با سرچ زدن در گوگل پیدایش کنید
ادله و استدلال های این کتاب به قدری قوی ست که نیاز است کارشناسانه به ان پرداخته شود
من در مورد این کتاب با فردی صحبت داشتم که ایشان گفتند نه میشود رد کرد نه میشود تایید کرد فقط زمان مشخص کننده است
مگر اینکه کارشناسان صحبت دیگری داشته باشند…

به طور خاص نمی توانیم در مورد کتاب یاد شده ( 1401 سال سقوط اسرائیل) اظهار نظر کنیم. بخصوص اگر در ارتباط با ظهور امام زمان و تعیین زمان ظهور باشد. نویسنده کتاب «1401 [ش] سال سقوط اسرائیل» (تهران، انتشارات علوم و فنون رازی، 1392] این مطلب را ( سال 1444 قمری [1401ش = 2022 میلادی] سال زوال اسرائیل خواهد بود) از یک محاسبه ظاهرا ریاضی از آیات قرآن بدست آورده اند. ایشان برای اثبات آن اول یک شاه کلید داده اند که مثلا در چند مورد قبل از این که یک سال معین شود، کلمات و یا حروفی به تعداد آن «عدد» بکار رفته است. مثلا فرض کرده اند «بضع سنین» در سوره روم که عددی بین سه تا نه و میانه آن شش است، کلمات قبل از آن هم شش تاست و این یک قاعده است و شاه کلید. سپس با این شاه کلید به سراغ سوره اسراء رفته اند. عدد حروفی که قبل از آیه 104 سوره مزبور که خبر آمدن وعده دوم را به بنی اسرائیل و نابودی آنان داده ـ «فاذا جاء وعد الاخره» ـ 1444 تاست. این رقم به نظر ایشان سال قمری است. میلادی آن می شود سال 2022 و هجری شمسی آن می شود 1401. پس در این سال اسرائیل سقوط خواهد کرد! البته این آرزوی همه ما مسلمانان است که اسرائیل از بین برود. بسیار از آزادیخواهان جهان نیز همین امید را می برند. در هر حال در این قبیل آثار، از دیر باز از نجوم و حروف ابجد و طلسمات و ریاضیات و اعداد و همه چیز استفاده می شود که قابل ارزیابی نیستند. از طرفی یکی از اعجازهای محتوایی قرآن کریم،اخبار از آینده و گزارشی قطعی از حوادثی است که در آینده باید رخ می‌داده است؛ البته پیشگویی‌های قرآن با پیشگویی‌های انسان‌ها متفاوت است؛ زیرا آن چه قرآن از آن خبر می‎دهد و به اصطلاح پیشگویی می‎کند، از منبع کامل وحی و غیب صادر شده و متکی بر علم بی‎پایان خداوند متعال است و هیچ خطا و شکی در تحقق آن نیست؛ ولی پیشگویی‎هایی که از انسان‎ها صادر می‎شود، بیشتر بر اساس حدس، گمان، شهود و در یک کلام، متکی بر علم محدود انسانی است و امکان اشتباه و خطا در آن فراوان است؛ مسلما إخبار قرآن در مقطع نزول آیات، نمی‌تواند معجزه تلقی شود؛ زیرا علی الفرض، هنوز وقت تحقق آن نرسیده و مخاطبان قرآن تحقق وعده‌ آن را با چشم خود ندیده‌اند؛ پس پیشگویی‌های قرآن در مقطع نزول آیات، صرفاً با هدف امیدبخشی و ایمان‌افزایی در قلوب مؤمنان و یاری‌کردن آن‌ها برای تقویت صبر و پایداری است؛ آری! پس از تحقق خبر غیبی، نوعی معجزه ‌هم محسوب می‌شود و اعتماد و اطمینان مؤمنان را به پیامبر و صدق گفتار او افزایش می‌دهد.

داستان نگارش کتاب «1401 [ش] سال سقوط اسرائیل» در مقدمه است. نویسنده بعد از جنگ 33 روزه به دعوت امور بین الملل حزب الله به لبنان رفته تا خرابی ها را ببیند. در آنجا کتابی می بیند به نام زوال اسرائیل در سال 2022 از الزبیدی. در تحقیقات بعدی ایشان معلوم می شود اصل این محاسبات متعلق به دانشمند دیگری است به نام بسّام جرار که فلسطینی است و به گفته ایشان سالها در زندان اسرائیل بوده است. نام آقای ماجد المهدی هم در صفحه شناسنامه کنار نام آقای بسام آمده اما معلوم نشد آیا کتاب اصلی متعلق به هر دو بوده یا یک نفر و اصولا آقای ماجد المهدی چه نقشی در اصل کتاب داشته است.
آقای بسام در این کتاب، محاسباتی قرآنی چندی را انجام داده و به این نتیجه رسیده که سال سقوط اسرائیل 2022 است که البته نویسنده ما سید عبد الله حسینی گفته اند که قدری این محاسبات را دقیق تر کرده اند. این کشف چنان است که نه فقط هجری قمری و شمسی و میلادی سال سقوط اسرائیل را در بر می گیرد بلکه با محاسباتی که شده سال عبری آن هم کشف شده که می شود 5959 و این البته عبری قمری است، و عبری شمسی آن می شود 5782 و همه اینها از همان محاسبات ریاضی در قرآن در سوره اسراء بر اساس توضیحاتی که ایشان داده بدست می آید. تازه آیه «فاذا جاء وعده الاخره» را با حروف ابجد هم حساب کنید یعنی همان حساب جمل، می شود 2022 که ایشان این را هم نشان داده اند (ص 105).تازه تر آن که، از اول قرآن تا اول سوره اسراء هم 2022 آیه است که این هم قرینه دیگر است.از آیه 21 مائده تا آیه 104 اسراء هم 1443 آیه است که حالا برای یک شماره نباید بازی را بهم زد چون حتی اگر 1443 درست باشد، با نیمه اول 2022 میلادی مقارن است.
چنان که قبلا گفته شد نابودی اسرائیل ، یکی از پیشگویی های وحیانی است که حتما به وقوع خواهد پیوست . خداوند متعال در آیات ابتدایی سوره اسراء موضوعی را تحت عنوان فساد بنی‌اسرائیل و دو بار نابودی آن‌ها مطرح می‌کند. در آیه4 می‌فرماید: «وَقَضَیْنَا إِلَى بَنِی إِسْرَائِیلَ فِی الْکِتَابِ لَتُفْسِدُنَّ فِی الْأَرْضِ مَرَّتَیْنِ وَلَتَعْلُنَّ عُلُوًّا کَبِیرًا؛ و در کتاب آسمانى[شان] به فرزندان اسرائیل خبر دادیم که قطعا دو بار در زمین فساد خواهید کرد و قطعا به سرکشى بسیار بزرگى برخواهید خاست» و در آیه5 می‌فرماید: «فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولَاهُمَا بَعَثْنَا عَلَیْکُمْ عِبَادًا لَنَا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ فَجَاسُوا خِلَالَ الدِّیَارِ وَکَانَ وَعْدًا مَفْعُولًا؛ پس آنگاه که وعده [تحقق] نخستین آن دو فرا رسد بندگانى از خود را که سخت نیرومندند بر شما مى‌گماریم تا میان خانه‌ها[یتان براى قتل و غارت شما] به جستجو درآیند و این تهدید تحقق ‌یافتنى است.» به دلایل متعدد تفسیری، نابودی اول اسرائیل که همان شکست رژیم اسرائیل و شکسته شدن هیمنه یهود است، آیه5 این سوره است.

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد:

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها