خانه » همه » خبر » فشارهای افکار عمومی منجر به ابقای اسکوچیچ شد؟

دانلود کتاب های امتحان شده

فشارهای افکار عمومی منجر به ابقای اسکوچیچ شد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سایت Tportal کرواسی نوشت: «دراگان اسکوچیچ که هدایت تیم ملی فوتبال ایران را در دیدارهای مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ برعهده داشت، در این مسابقات نیز همچنان سرمربی تیم ملی باقی می‌ماند. اسکوچیچ که شش روز قبل از این سمت کنار گذاشته شده بود با تغییر نظر مدیران فدراسیون فوتبال ایران به‌عنوان سرمربی تیم ملی این کشور به کارش ادامه خواهد داد.

بر اساس این گزارش، روز یکشنبه پس از ساعت‌ها نشست اعضای هیئت رئیسه و کمیته فنی فدراسیون فوتبال ایران تصمیم به ادامه همکاری با دراگان اسکوچیچ گرفته شد. هرچند به نظر می‌رسید مدیران این فدراسیون برای انتخاب جایگزین اسکوچیچ مصمم بودند، اما واکنش‌های طوفانی افکار عمومی منجر به تغییر این تصمیم شد.

بدین ترتیب دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال ایران را در سومین راهیابی متوالی به جام جهانی و ششمین حضور در این رقابت‌ها همراهی می‌کند. ایران هرگز از مرحله گروهی جام جهانی صعود نکرده و در دوره بعدی این رقابت‌ها با تیم‌های ملی انگلیس، آمریکا و ولز همگروه است».

اعضای کمیته فنی و هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال روز گذشته در مرکز ملی فوتبال جلسه‌ای درباره شرایط تیم ملی برگزار کردند که در پایان حکم به ابقای دراگان اسکوچیچ دادند.

کمیته فنی فدراسیون فوتبال هفته گذشته صلاحیت دراگان اسکوچیچ را برای ادامه حضور روی نیمکت تیم ملی تأیید نکرد. پس از جمع‌بندی کمیته فنی اسکوچیچ به ایران آمد و جلسه‌ای با هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال داشت تا برای تصمیم نهایی در مورد ادامه همکاری با این مربی کروات، کمیته فنی و هیئت رئیسه جلسه مشترکی با هم داشته باشند.

۲۵۶ ۲۵۱

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها