خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » قیمت‌ها در بازار ارز دیجیتال پنجشنبه ۱۳ مرداد؛ صعود بی‌رمق بیت‌کوین

دانلود کتاب های امتحان شده

قیمت‌ها در بازار ارز دیجیتال پنجشنبه ۱۳ مرداد؛ صعود بی‌رمق بیت‌کوین

فرارو– قیمت بیت‌کوین و رفت‌وبرگشت‌های آن ظرف یک هفته گذشته، بین سه کانال ۲۲، ۲۳ و ۲۴ هزار دلار خلاصه می‌شود. پنجشنبه هفته قبل بیت‌کوین خود را از مرز ۲۰ هزار دلار جدا کرد و در مسیر صعودی قرار گرفت، اما طی این مدت هرگز موفق به عبور از نیمه کانال ۲۴ هزار دلار نشد. در شبانه‌روز گذشته همین رفتار را از بیت‌کوین شاهد بودیم و ارزش آن با رشد جزیی یک درصدی از ۲۲ هزار و ۸۸۰ دلار به ۲۳ هزار و ۱۳۵ دلار رسید. همزمان با افت‌وخیز محدود بیت‌کوین به‌عنوان مهمترین ارز دیجیتال دنیا، قیمت اتریوم دو درصد رشد کرد و بازدهی شیبا، کاردانو، ترون، دوج‌کوین و سولانه بین صفر تا سه درصد به‌ثبت رسید.

قیمت بیت‌کوین؛ ۲۳ هزار و ۱۳۵ دلار

قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز پنجشنبه ۱۳ مرداد ۲۳ هزار و ۱۳۵ دلار بود. این عدد قیمت بیت‌کوین را ۲۵۵ دلار نسبت به دیروز بیشتر نشان می‌داد و معادل رشد یک درصدی ارزش این ارز دیجیتال طی شبانه‌روز گذشته بود. طی این کدت بیشترین قیمت بیت‌کوین ۲۳ هزار و ۵۶۰ دلار بوده و کمترین سطح آن ۲۲ هزار و ۸۱۲ دلار به‌ثبت رسیده است. نوسان محدود روز‌های اخیر بیت‌کوین، بازدهی هفتگی این ارز دیجیتال را هم به حدود صفر درصد رسانده. چون پنجشنبه هفته قبل بیت‌کوین تقریبا با قیمت امروز معامله می‌شد. حالا بیت‌کوین چیزی نزدیک ۶۶ درصد با بیشترین قیمت تاریخی خود یعنی محدوده ۶۸ هزار دلار فاصله دارد و تا لحظه نگارش این گزارش کمی بیش از ۳۹ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده بود.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۶۵۵ دلار

نمودار قیمت اتریوم بازدهی روزانه و هفتگی این ارز دیجیتال را به‌ترتیب مثبت دو و یک درصد نشان می‌دهد. قیمت لحظه‌ای اتریوم صبح امروز پنجشنبه ۱۳ مرداد هزار و ۶۵۵ دلار بود و درقیاس با دیروز که هزار و ۶۲۰ دلار خرید و فروش می‌شد، رشد ۳۵ دلاری را تجربه می‌کرد. اتریوم طی ۲۴ ساعت گذشته افت‌وخیز محدودی داشته. طوری که بیشترین و کمترین قیمت آن به‌ترتیب هزار و ۶۷۵ دلار و هزار و ۶۱۲ دلار به‌ثبت رسیده. نسبت به هفته قبل نیز که هر واحد اتریوم هزار و ۶۴۰ دلار خرید و فروش می‌شد، ۱۵ دلار به ارزش آن اضافه شده است. به‌این ترتیب قیمت لحظه‌ای اتریوم صبح امروز نسبت به بیشترین قیمت این ارز دیجیتال از ابتدا، یعنی رقم چهار هزار و ۸۵۱ دلار، چیزی حدود ۶۵ درصد فاصله داشت. همچنین حجم ۲۰۰ میلیارد دلاری معاملات اتریوم، تسلط این ارز دیجیتال به کل بازار را حدود ۱۸ درصد نشان می‌دهد.

قیمت انواع ارز دیجیتال

ارز دیجیتال سولانا، کاردانو، ترون، دوج‌کوین و شیبا طی شبانه‌روز گذشته بین صفر تا سه درصد بازدهی داشتند. ارز دیجیتال سولانا که با دراختیار داشتن ۱.۲ درصد از سهم کل بازار ارز دیجیتال نهمین توکن مهم دنیا از این حیث به‌شمار می‌رود، صبح امروز پنجشنبه ۱۳ مرداد ۳۹.۵۹ دلار ارزش داشت و نسبت به دیروز که ۳۸.۴۸ دلار معامله می‌شد، سه درصد افزایش قیمت پیدا کرد. قیمت کاردانو طی این مدت از ۰.۵۰ دلار به ۰.۵۱ دلار رسید تا بازدهی روزانه آن دو درصد باشد. قیمت دوج‌کوین نیز که صبح دیروز ۰.۰۶۶ دلار بود، صبح امروز به ۰.۰۶۷ دلار رسید و این یکی درقیاس با دیروز رشد یک درصدی را تجربه کرد. قیمت لحظه‌ای شیبا امروز تفاوتی با روز گذشته نداشت و این ارز دیجیتال ۰.۰۰۰۱۲ دلار خرید و فروش می‌شد. ارزش ترون نیز بدون تغییر نسبت به صبح دیروز، امروز ۰.۰۶۸ دلار بود.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۲۳ هزار و ۱۲۰ دلار

۲۲ هزار و ۸۸۰ دلار

۲۳ هزار و ۱۳۵ دلار

اتریوم

هزار و ۶۴۰ دلار

هزار و ۶۲۰ دلار

هزار و ۶۵۵ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۱ دلار

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

کاردانو

۰.۵۰۶ دلار

۰.۵۰۰ دلار

۰.۰۵۱۰ دلار

ترون

۰.۰۶۸ دلار

۰.۰۶۸ دلار

۰.۰۶۸ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۶۶ دلار

۰.۰۶۶ دلار

۰.۰۶۷ دلار

سولانا

۳۹.۸۱ دلار

۳۸.۴۸ دلار

۳۹.۵۹ دلار

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها