خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » قیمت‌ها در بازار ارز دیجیتال یکشنبه هشت آبان؛ جهش ۱۳۲ درصد دوج‌کوین در یک هفته

دانلود کتاب های امتحان شده

قیمت‌ها در بازار ارز دیجیتال یکشنبه هشت آبان؛ جهش ۱۳۲ درصد دوج‌کوین در یک هفته

فرارو– قیمت دوج‌کوین ظرف یک روز جهش ۶۲ درصدی داشته و سرمایه‌گذاران این ارز دیجیتال نسبت به هفته قبل شاهد بازدهی ۱۳۲ درصدی آن هستند. تحلیلگران بازار ارز دیجیتال اوضاع خوب دو‌ج‌کوین را مستقیما به اخبار و حواشی این روز‌های ایلان ماسک ارتباط می‌دهند. ثروتمندترین مرد جهان که از طرفداران دوج‌کوین است، با خرید توییتر دوباره به تیتر اول رسانه‌ها برگشته و همزمان، دو‌ج‌کوین روی قله شش ماهه خود ایستاده است. بیت‌کوین اما هنوز فرصتی برای صعود به کانال ۲۱ هزار دلار پیدا نکرده و در ۲۴ ساعت قبلی با ثبت بازدهی نیم درصدی در کانال ۲۰ هزار دلار معامله شده است.

قیمت بیت‌کوین؛ ۲۰ هزار و ۷۸۰ دلار

به گزارش فرارو، قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز یکشنبه هشت آبان ۲۰ هزار و ۷۸۰ دلار به ثبت رسید. این رقم رشد ناچیز و نیم‌درصدی قیمت بیت‌کوین در شبانه‌روز قبلی را نشان می‌دهد، چون دیروز هر واحد بیت‌کوین ۲۰ هزار و ۶۷۰ دلار ارزش داشت. در ۲۴ ساعت قبلی بیشترین قیمت بیت‌کوین ۲۰ هزار و ۹۶۷ دلار بوده و رهبر بازار راهی به کانال ۲۱ هزار دلار پیدا نکرده است. از طرفی نرخ بیت‌کوین در این مدت از ۲۰ هزار و ۶۶۵ دلار عقب نرفته است. باوجود نوسان محدود بیت‌کوین در شبانه‌روز قبلی، نسبت به هفته قبل شاهد رشد هشت درصدی ارزش این ارز دیجیتال هستیم. چون یکشنبه هفته قبل یعنی اول آبان بیت‌کوین در کف کانال ۱۹ هزار دلار معامله می‌شد. درقیاس با آبان پارسال، اما که بیت‌کوین تا قله تاریخی ۶۸ هزار دلار بالا رفت، الان تقریبا ۶۹ درصد از قیمت آن آب رفته است. همچنین حجم تقریبا ۴۰۰ میلیارد دلاری معاملات بیت‌کوین تسلط آن را به کل بازار نزدیک ۳۷ درصد نشان می‌دهد.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۶۲۰ دلار

قیمت اتریوم امروز یکشنبه هشت آبان با رشد سه درصدی نسبت به دیروز به هزار و ۶۲۰ دلار رسید. هر واحد اتریوم دیروز هزار و ۵۸۰ دلار ارزش داشت و در این مدت ۴۰ دلار به نرخ اتریوم اضافه شده است. در شبانه‌روز قبلی بیشترین قیمت اتریوم هزار و ۶۴۳ دلار به‌ثبت رسیده که در یک ماه اخیر بیشترین سطح این ارز دیجیتال به‌شمار می‌رود. همچنین کف قیمت اتریوم در این مدت هزار و ۳۰۳ دلار تثبیت شده است. با احتساب رشد سه درصدی قیمت اتریوم در شبانه‌روز قبلی، بازدهی هفتگی آن به مثبت ۲۵ درصد ارتقا پیدا کرد. چون یکشنبه اول آبان خرید اتریوم هزار و ۳۱۰ دلار هزینه داشت. با این حال اتریوم درمقایسه با آبان پارسال که توانسته بود تا قله تاریخی چهار هزار و ۸۵۱ دلار پیشروی کند، الان ۶۶ درصد از ارزش خود را از دست داده است. همچنین حجم ۲۰۰ میلیارد دلاری معاملات اتریوم به معنی تسلط ۱۸.۵ درصدی آن به کل بازار ارز دیجیتال است.

دوج‌کوین؛ بازدهی روزانه ۶۲ درصدی!

دوج‌کوین در شبانه‌روز قبلی بازدهی ۶۲ درصدی داشته است. قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز یکشنبه هشت آبان ۰.۱۳۸ دلار به ثبت رسید درحالی که دیروز خرید آن ۰.۰۸۵ دلار تمام می‌شد. درقیاس با هفته قبل بازدهی دوج‌کوین بیشتر و معادل ۱۳۲ درصد محاسبه می‌شود. عملکرد دوج‌کوین در روز‌های گذشته منجر به افزایش تسلط آن به کل بازار ارز دیجیتال شده و الان از این لحاظ بالاتر از کاردانو در جایگاه هشتم بین انواع ارز دیجیتال قرار گرفته است. ظرف شبانه‌روز قبلی بهترین عملکرد روزانه را بعد از دوج‌کوین، شیبا اینو از خود نشان داده است. قیمت شیبا اینو از ۰.۰۰۰۰۱۲ به ۰.۰۰۰۰۱۴ دلار رسیده و ۱۸ درصد ارتقا پیدا کرده است. قیمت کاردانو با رشد سه درصدی به ۰.۴۱۷ دلار رسید. قیمت ترون با ثبت رشد نیم‌درصدی به ۰.۰۶۴ دلار رسید و ترا کلاسیک که بین تریدر‌های ایرانی محبوب است، بازدهی روزانه منفی چهار درصد را به ثبت رساند.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۱۹ هزار و ۱۸۰ دلار

۲۰ هزار و ۶۷۰ دلار

۲۰ هزار و ۷۸۰ دلار

اتریوم

هزار و ۳۱۰ دلار

هزار و ۵۸۰ دلار

هزار و ۶۲۰ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۵۹ دلار

۰.۰۸۵ دلار

۰.۱۳۸ دلار

کاردانو

۰.۳۵۳ دلار

۰.۴۰۶ دلار

۰.۴۱۷ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۰ دلار

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

۰.۰۰۰۰۱۴ دلار

ترون

۰.۰۶۱ دلار

۰.۰۶۳ دلار

۰.۰۶۴ دلار

ترا کلاسیک

۰.۰۰۰۲۳۳ دلار

۰.۰۰۰۲۴۵ دلار

۰.۰۰۰۲۳۶ دلار

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها