خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » قیمت‌ها در بازار ارز دیجیتال یکشنبه ۲۰ شهریور؛ مرز حساس برای بیت‌کوین

دانلود کتاب های امتحان شده

قیمت‌ها در بازار ارز دیجیتال یکشنبه ۲۰ شهریور؛ مرز حساس برای بیت‌کوین

فرارو– بیت‌کوین به مرز حساسی نزدیک شده است. رهبر بازار ارز دیجیتال هفته قبل روند صعودی جدیدی را آغاز کرد و در این مدت خودش را از کانال ۱۸ هزار به حوالی پله ۲۲ هزار دلار رسانده. حالا برخی از تحلیلگران عبور بیت‌کوین از مرز ۲۲ هزار دلار را معادل پیشروی بدون توقف تا سنگر ۲۴ هزار دلار می‌دانند. در طرف مقابل شکست بیت‌کوین بابت عبور از مرز حساس ۲۲ هزار دلار می‌تواند منجر به سقوط تا ارقام زیر ۲۰ هزار دلار شود. در شبانه‌روز گذشته علاوه بر رشد یک درصدی قیمت بیت‌کوین، ارزش اتریوم تقریبا به همین اندازه افزایش پیدا کرد.

قیمت بیت‌کوین؛ ۲۱ هزار و ۶۰۰ دلار

به گزارش فرارو، قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز یکشنبه ۲۰ شهریور به ۲۱ هزار و ۶۰۰ دلار افزایش پیدا کرد. قیمت بیت‌کوین دیروز ۲۱ هزار و ۳۵۰ دلار به‌ثبت رسید و طی این مدت ۲۵۰ دلار که معادل یک درصد است، به ارزش این ارز دیجیتال اضافه شده است. طی شبانه‌روز گذشته قیمت بیت‌کوین بین دو محدوده ۲۱ هزار و ۲۱۰ دلار و ۲۱ هزار و ۷۶۰ دلار نوسان داشته است. نسبت به هفته قبل قیمت بیت‌کوین حدود ۱۰ درصد بالا آمده است، چون یکشنبه گذشته بیت‌کوین در محدوده ۱۹ هزار دلار معامله می‌شد. به‌این ترتیب قیمت بیت‌کوین صبح امروز نسبت به بالاترین قیمت تاریخی این ارز دیجیتال حدود ۶۸ درصد فاصله داشت. همچنین حجم معاملات بیت‌کوین صبح امروز به حدود ۴۱۳ میلیارد دلار رسید که به معنای تسلط ۳۷.۵ درصدی این ارز دیجیتال به کل بازار است.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۷۶۵ دلار

قیمت اتریوم امروز یکشنبه ۲۰ شهریور با رشد ۱.۵ درصدی نسبت به روز گذشته به هزار و ۷۶۵ دلار ارتقا پیدا کرد. هر واحد اتریوم دیروز هزار و ۷۴۰ دلار ارزش داشت و ظرف ۲۴ ساعت ۲۵ دلار به ارزش این ارز دیجیتال اضافه شده است. کمترین و بیشترین قیمت اتریوم در شبانه‌روز قبلی به‌ترتیب هزار و ۷۱۳ دلار و هزار و ۷۸۴ دلار تثبیت شده و نسبت به هفته قبل که اتریوم هزار و ۵۵۰ دلار ارزش داشت، شاهد بازدهی ۱۴ درصدی این ارز دیجیتال هستیم. حالا اتریوم حدود ۶۳ درصد نسبت به بیشترین قیمت تاریخی خود که رقم چهار هزار و ۸۵۱ دلار است، فاصله دارد. حجم ۲۱۶ میلیارد دلاری معاملات اتریوم معادل سهم ۱۹.۵ درصدی این ارز دیجیتال از کل بازار است.

قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت لونا در شبانه‌روز گذشته پنج درصد رشد داشته، این رقم برای ترون دو درصد به‌ثبت رسیده و شاهد ثبت بازدهی صفر درصدی دوج‌کوین و شیبا در این مدت بودیم. قیمت لونا که الان با سهم دو‌دهم‌درصدی رتبه ۲۰۸ را بین سایر توکن‌ها در اختیار دارد، از ۰.۰۰۰۴۲ دلار به ۰.۰۰۰۵۴ دلار افزایش پیدا کرد. ترون که با نماد اختصاری TRX از حیث تسلط به بازار، شانزدهمین ارز دیجیتال مهم دنیا است، دیروز ۰.۰۶۳ دلار ارزش داشت و امروز ۰.۰۶۴ دلار معامله شد. در این مدت دوج‌کوین بدون تغییر ۰.۰۶۴ دلار خرید و فروش شده و ارزش شیبا روی عدد ۰.۰۰۰۰۱۳ باقی ماند تا بازدهی این دو ارز دیجیتال صفر درصد باشد. قیمت کاردانو هم با افت یک درصدی از ۰.۵۱۷ دلار به ۰.۵۱۳ دلار تقلیل پیدا کرد.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتیال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۱۹ هزار و ۷۰۰ دلار

۲۱ هزار و ۳۵۰ دلار

۲۱ هزار و ۶۰۰ دلار

اتریوم

هزار و ۵۵۰ دلار

هزار و ۷۴۰ دلار

هزار و ۷۶۵ دلار

کاردانو

۰.۴۹۵ دلار

۰.۵۱۷ دلار

۰.۵۱۳ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۶۲ دلار

۰.۰۶۴ دلار

۰.۰۶۴ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

۰.۰۰۰۰۱۳ دلار

۰.۰۰۰۰۱۳ دلار

ترون

۰.۰۶۲ دلار

۰.۰۶۳ دلار

۰.۰۶۴ دلار

لونا

۰.۰۰۰۲۵ دلار

۰.۰۰۰۴۲ دلار

۰.۰۰۰۵۴ دلار

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها