خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » قیمت‌ها در بازار ارز دیجیتال ۱۰ آبان؛ بازگشت دوج‌کوین به روند صعودی، توقف بیت‌کوین

دانلود کتاب های امتحان شده

قیمت‌ها در بازار ارز دیجیتال ۱۰ آبان؛ بازگشت دوج‌کوین به روند صعودی، توقف بیت‌کوین

فرارو– دوج‌کوین به روند صعودی برگشت و در شبانه‌روز گذشته بازدهی ۱۵ درصدی را به ثبت رساند. هشتمین ارز دیجیتال برتر دنیا بعد از اصلاح قیمتی که در یکشنبه هشت آبان تجربه کرد، ظرف شبانه‌روز گذشته بهترین عملکرد را بین انواع ارز دیجیتال سرشناس به ثبت رساند. شیبا اینو که مثل دوج‌کوین جزو محبوب‌ترین میم‌کوین‌های بازار است و معمولا رفتاری مشابه آن از خود نشان می‌دهد، در ۲۴ ساعت قبلی بازدهی پنج درصدی داشته است. اما بیت‌کوین کماکان در نیمه کانال ۲۰ هزار دلار معامله می‌شود و اتریوم که از نظر تسلط به بازار دومین ارز دیجیتال مهم دنیاست بازدهی روزانه صفر درصدی را تجربه کرده است. حجم معاملات روزانه بازار در ۲۴ ساعت قبلی کمی بیش از ۸۷ میلیارد دلار برآورد می‌شود و تقریبا ۱۲ میلیارد دلار به ارزش بازار اضافه شد.

قیمت بیت کوین؛ ۲۰ هزار و ۵۰۰ دلار

به گزارش فرارو، قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز سه‌شنبه ۱۰ آبان به ۲۰ هزار و ۵۰۰ دلار رسید. دیروز هر واحد بیت‌کوین ۲۰ هزار و ۵۸۰ دلار ارزش داشت و کاهش ۸۰ دلاری ارزش رهبر بازار به معنی بازدهی منفی سه‌دهم درصدی آن در شبانه‌روز گذشته است. در این مدت بیت‌کوین از رقم ۲۰ هزار و ۷۹۰ بالا نرفت و کمترین سطح آن ۲۰ هزار و ۳۱۲ دلار به ثبت رسید. باوجود افت سه‌دهم درصدی قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت قبلی، بازدهی هفتگی آن هنوز مثبت و نزدیک شش درصد محاسبه می‌شود. چون سه‌شنبه هفته قبل یعنی سوم آبان، بیت‌کوین ۱۹ هزار و ۳۴۵ دلار ارزش داشت. با این حال اگر به آبان پارسال برگردیم، ریزش قیمت بیت‌کوین معادل ۷۰ درصد تلقی می‌شود. ۱۹ آبان پارسال بیت‌کوین با رسیدن به محدوده ۶۸ هزار دلار، روی قله تاریخی خود ایستاده بود. همچنین حجم ۳۹۳ میلیارد دلاری معاملات بیت‌کوین، سهم رهبر بازار از کل معاملات را نزدیک ۳۷ درصد نشان می‌دهد.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۵۹۰ دلار

نمودار اتریوم بازدهی روزانه این ارز دیجیتال را تقریبا صفر درصد نشان می‌دهد. هر واحد اتریوم امروز سه‌شنبه ۱۰ آبان هزار و ۵۸۸ دلار معامله می‌شد و دیروز هزار و ۵۹۰ دلار ارزش داشت. کمترین قیمت لحظه‌ای اتریوم در شبانه‌روز قبلی هزار و ۵۵۶ دلار به ثبت رسیده و رقم هزار و ۶۳۰ دلار را باید بالاترین سطح آن در این مدت نظر بگیریم. باوجود افت‌وخیز محدود اتریوم در ۲۴ ساعت قبلی نسبت به هفته قبل یعنی سه‌شنبه سوم آبان شاهد رشد ۱۷ درصدی ارزش آن هستیم. چون آن روز هر واحد اتریوم هزار و ۳۴۵ دلار ارزش داشت. درقیاس با آبان پارسال که اتریوم موفق شده بود تا قله تاریخی چهار هزار و ۸۵۱ دلار بالا برود، الان حدود ۶۷ درصد از ارزش خود را از دست داده است. از طرفی حجم ۱۹۳ میلیارد دلاری معاملات اتریوم معادل تسلط ۱۸ درصدی آن از کل بازار ارز دیجیتال است.

قیمت انواع ارز دیجیتال

دوج‌کوین در شبانه‌روز قبلی بازدهی ۱۵ درصدی داشته، ارزش شیبا پنج درصد رشد داشته و سایر ارز‌های دیجیتال سرشناس مثل رهبر بازار، ۲۴ ساعت نسبتا آرام را پشت سر گذاشتند. دوج‌کوین که بعد از جهش‌های پی‌در‌پی اخیر، تسلط بیشتری نسبت به معاملات بازار دارد و صبح امروز ۰.۱۴۱ دلار ارزش داشت و دیروز ۰.۱۲۳ دلار معامله می‌شد. بدنیست بدانید درقیاس با هفته قبل، بازدهی دوج‌کوین به رقم شگفت‌انگیز ۱۴۰ درصد می‌رسد. شیبا اینو امروز ۰.۰۰۰۰۱۳ دلار ترید می‌شد و ارزش این یکی نسبت به دیروز پنج درصد ارتقا پیدا کرد. کاردانو، اما با ثبت بازدهی مثبت یک درصد، امروز معادل ۰.۴۱۰ دلار خرید و فروش می‌شد و ترون که ۰.۰۶۳ دلار ارزش داشت، درقیاس با دیروز بازدهی صفر درصدی را به ثبت رساند. ترا کلاسیک نیز که الان سی‌وششمین ارز دیجیتال برتر دنیاست و نرخ آن برای برخی از تریدر‌های ایرانی اهمیت دارد، دو درصد از ارزش خود را از دست داد و امروز ۰.۰۰۰۲۴۱ معامله شد.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۱۹ هزار و ۳۴۵ دلار

۲۰ هزار و ۵۸۰ دلار

۲۰ هزار و ۵۰۰ دلار

اتریوم

هزار و ۳۴۵ دلار

هزار و ۵۹۰ دلار

هزار و ۵۸۸ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۵۹ دلار

۰.۱۲۳ دلار

۰.۱۴۱ دلار

کاردانو

۰.۳۶۱ دلار

۰.۴۰۳ دلار

۰.۴۱۰ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۰ دلار

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

۰.۰۰۰۰۱۳ دلار

ترون

۰.۰۶۱ دلار

۰.۰۶۲ دلار

۰.۰۶۳ دلار

ترا کلاسیک

۰.۰۰۰۲۳۱ دلار

۰.۰۰۰۲۴۷ دلار

۰.۰۰۰۲۴۱ دلار

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها