خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » قیمت آپارتمان در پاسداران تهران چقدر است؟

دانلود کتاب های امتحان شده

قیمت آپارتمان در پاسداران تهران چقدر است؟

فرارو– قیمت آپارتمان در پاسداران تهران گاهی با گران‌ترین مناطق پایتخت برابری می‌کند. طبق آخرین آمار‌های رسمی متوسط قیمت مسکن در منطقه یک تهران به‌عنوان گران‌ترین نقطه متری ۸۳ میلیون تومان اعلام شد، تا دلتان بخواهد فروشنده‌هایی هستند که ارقام بالای بالای ۱۰۰ میلیون را بابت هرمتر آپارتمان مسکونی به خریداران پیشنهاد می‌دهند و همین وضعیت را الان در پاسداران که جزو مناطق سه و چهار است، شاهد هستیم. مثل واحدی ۹۰ متری که ارزش کل آن از سوی مالک ۹ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان اعلام شده. یعنی متری ۱۰۵ میلیون. در سوی مقابل قیمت آپارتمان در پاسداران تهران می‌تواند از متوسط ارزش خانه‌های این محله کمتر باشد. گزارش اخیر بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن تهران نشان می‌دهد متوسط قیمت مسکن در مناطق سه و چهار که محله پاسداران در آن‌ها واقع شده، به‌ترتیب متری ۷۳ و ۴۴ میلیون تومان است. حوالی میدان هروی آپارتمان ۶۷ متری را کمتر از سه میلیارد تومان آگهی کرده‌اند که ارزش هر متر آن را باید ۴۳ میلیون تومان درنظر بگیریم.

قیمت آپارتمان یکخوابه در پاسداران

به گزارش فرارو، قیمت آپارتمان در پاسداران تهران می‌تواند از متوسط ارزش خانه‌های این محله کمتر باشد. طبق آمار‌های رسمی متوسط قیمت مسکن در مناطق سه و چهار تهران که محله پاسداران را در خود جای داده، به‌ترتیب ۷۳ و ۴۴ میلیون تومان است، اما مالک آپارتمان ۶۷ متری در ازای دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان واحد خود را برای فروش گذاشته است. یعنی متری تقریبا ۴۳ میلیون تومان. این واحد که حوالی میدان هروی واقع شده، دو سال از ساختش می‌گذرد، پارکینگ ندارد، اما با آسانسور و انباری آگهی شده است. آپارتمان ۶۵ متری را که در آن یک اتاق خواب ساخته شده، ۳.۵ میلیارد تومان یعنی حدود متری ۵۴ میلیون تومان می‌فروشند. این یکی سال ۸۵ در اختیاریه ساخته شده و بدون هیچ امکاناتی فروخته می‌شود. قیمت آپارتمان در پاسداران تهران گاهی از مرز متری ۱۰۰ میلیون تومان فراتر می‌رود. مثل واحد ۶۵ متری در اختیاریه که مالک ارزش هر متر را برای فروش ۱۰۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان درنظر گرفته است و طبق همین رقم قیمت کل را شش میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعلام کرده است. این واحد نوساز با آسانسور، انباری و پارکینگ تحویل داده می‌شود.

قیمت آپارتمان دوخوابه در پاسداران

قیمت آپارتمان در پاسداران تهران گاهی از گران‌ترین مناطق پایتخت بیشتر است. جدید‌ترین آمار‌های رسمی متوسط قیمت مسکن در منطقه یک را متری ۸۳ میلیون تومان نشان می‌دهد درحالی که آپارتمان ۱۲۷ متری در پاسداران متری ۹۰ میلیون تومان آگهی شده است. یعنی حدود ۱۱.۵ میلیارد تومان. این واحد نوساز در پاسداران علاوه بر آسانسور، انباری و پارکینگ، دوتا بالکن دارد. یا در محله دروس آپارتمانی برای فروش وجود دارد، که مالک آن ارزش هر متر را ۱۰۵ میلیون تومان درنظر گرفته است و واحد ۹۰ متری را ۹ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان آگهی کرده است. این یکی سال ۸۷ ساخته شده و آسانسور، انباری و پارکینگ جزو امکانات آن به‌شمار می‌رود. نزدیک میدان هروی آپارتمان ۸۲ متری با دو اتاق خواب را حدود پنج میلیارد تومان می‌فروشند. ۱۴ سال از سن بنا این واحد می‌گذرد و با آسانسور، انباری و پارکینگ آگهی شده است.

قیمت آپارتمان سه‌خوابه در پاسداران

قیمت آپارتمان در پاسداران تهران بابت واحد‌های سه‌خوابه می‌تواند بیش از ۳۰ میلیارد تومان باشد. مثل واحد ۲۰۰ متری که دقیقا ۳۲ میلیارد تومان یعنی متری ۱۶۰ میلیون آگهی شده است. این واحد که یک سال از زمان ساختش می‌گذرد، در محله دروس واقع شده و در ساختمان آن استخر و سونا وجود دارد. واحد ۲۶۱ متری در پاسداران با قیمت ۳۰ میلیارد تومان به خریداران پیشنهاد می‌شود که مالک ارزش هر متر را نزدیک ۱۱۵ میلیون تومان درنظر گرفته است. این واحد پارسال ساخته شده، ۴۰ متر تراس دارد و با امکاناتی مثل آسانسور، انباری و پارکینگ به‌فروش می‌رسد. مالک آپارتمان ۱۲۵ متری در پاسداران رقم فروش را ۱۲.۵ میلیارد تومان یعنی متری ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرده است. این واحد سه‌خوابه سال ۱۴۰۰ ساخته شده، علاوه بر آسانسور و انباری، دوتا پارکینگ دارد.

مشخصات آپارتمان‌های پاسداران

متراژ

تعداد اتاق

سن بنا

امکانات

قیمت

۶۷ متر

یک اتاق

دو سال

آسانسور و انباری

۲.۹ میلیارد تومان

۶۵ متری

یک اتاق

۱۶ سال

۳.۵ میلیارد تومان

۶۵ متر

یک اتاق

نوساز

آسانسور، انباری و پارکینگ

۶.۶ میلیارد تومان

۱۲۷ متر

دو اتاق

نوساز

آسانسور، انباری و پارکینگ

۱۱.۵ میلیارد تومان

۹۰ متر

دو اتاق

۱۴ سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

۹.۴ میلیارد تومان

82 متر

دو اتاق

۱۴ سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

پنج میلیارد تومان

۱۲۵ متر

سه اتاق

یک سال

دو پارکینگ، انباری و آسانسور

۱۲.۵ میلیارد تومان

۲۶۱

سه اتاق

یک سال

۴۰ متر تراس، آسانسور، انباری و پارکینگ

۳۰ میلیارد تومان

۲۰۰ متر

سه اتاق

یک سال

استخر و سونا، آسانسور، انباری و پارکینگ

۳۲ میلیارد تومان

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها