خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » قیمت اجاره آپارتمان در سعادت‌آباد

دانلود کتاب های امتحان شده

قیمت اجاره آپارتمان در سعادت‌آباد

فرارو– اجاره آپارتمان در سعادت‌آباد می‌تواند از خرید خانه در جنوب تهران هزینه بیشتری داشته باشد. طبق آمار‌های رسمی خرید خانه ۱۰۰ متری در منطقه ۱۸ پایتخت به‌طور متوسط دو میلیارد تومان تمام می‌شود درحالی که مالک واحد ۱۰۰ متری در سعادت‌آباد همین رقم را به‌عنوان پول پیش دریافت می‌کند و ماهی ۱۵ میلیون تومان هم اجاره می‌گیرد. از این دست فایل‌ها در بازار اجاره‌بها سعادت‌آباد تهران زیاد است، اما گاهی اجاره آپارتمان در سعادت‌آباد به کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان پول پیش نیاز دارد. مثل واحدی ۶۳ متری که ۱۳ سال از سن بنا آن می‌گذرد و مستاجر باید ماهی ۹ میلیون تومان هم به عنوان اجاره کنار بگذارد.

اجاره آپارتمان یکخوابه در سعادت‌آباد

به گزارش فرارو، اجاره آپارتمان در سعادت‌آباد گاهی کمتر از ۱۰۰ میلیون به‌عنوان پول پیش لازم دارد. مالک آپارتمان ۶۳ متری در سعادت‌آباد ۹۰ میلیون تومان ودیعه می‌گیرد و علاوه بر این رقم، ماهی ۹ میلیون تومان اجاره طلب می‌کند. این واحد سال ۸۸ ساخته شده و با امکانات کامل مثل آسانسور، انباری و پارکینگ اجاره داده می‌شود. مبلغ رهن و اجاره این واحد قابلیت تبدیل دارد و کاهش رقم ودیعه به ۵۰ میلیون تومان، هزینه اجاره ماهانه را به ۹.۸ میلیون تومان افزایش می‌دهد. در سعادت‌آباد واحد ۶۰ متری را که سال ۸۰ ساخته شده و در طبقه زیرهمکف واقع شده، اجاره می‌دهند. رقم ودیعه این واحد دقیقا ۱۰۰ میلیون تومان است و اجاره ماهانه آن هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان. البته این واحد پارکینگ ندارد، اما با آسانسور و انباری اجاره داده می‌شود. اجاره آپارتمان در سعادت‌آباد بابت واحد یک خوابه ۶۰ متری که سال ۹۴ ساخته شده، ۴۰۰ میلیون تومان پول پیش لازم دارد و علاوه بر آن ماهانه باید ۱۰ میلیون تومان اجاره خانه پرداخت کرد. بین فایل‌های موجود برای اجاره آپارتمان در سعادت‌آباد، واحدی ۷۵ متری به‌چشم می‌خورد که رقم ودیعه آن ۶۰۰ میلیون تومان است و درعوض مالک اجاره ماهانه دریافت نمی‌کند. این واحد که سال ۸۵ در طبقه دوم ساخته شده، آسانسور ندارد.

اجاره آپارتمان دوخوابه در سعادت‌آباد

اجاره آپارتمان در سعادت‌آباد بابت واحد‌های دوخوابه می‌تواند بیش از یک میلیارد بابت پول پیش نیاز داشته باشد. البته اغلب صاحبخانه‌هایی که چنین رقمی را به‌عنوان ودیعه از مستاجر می‌گیرند، اجاره دریافت نمی‌کنند، اما در همین محل آپارتمان ۱۱۵ متری را با دوتا اتاق خواب درحالی اجاره می‌دهند که رقم ودیعه و اجاره ماهانه آن به‌ترتیب ۱.۱ میلیارد و ۱۶ میلیون تومان اعلام شده است. یک سال از عمر بنا این واحد می‌گذرد و با امکانات کامل به مستاجر تحویل داده می‌شود. یا مثلا صاحبخانه آپارتمان ۱۰۰ متری نوساز در سعادت‌آباد علاوه بر دو میلیارد تومانی که بابت ودیعه دریافت می‌کند، گفته ماهی ۱۵ میلیون تومان هم اجاره می‌خواهد. در این واحد یک اتاق خواب مستر وجود دارد و در محیط آپارتمان سالن بدنسازی و روف‌گاردن دیده می‌شود. قابلیت تبدیل رهن و اجاره بابت این واحد به مستاجر اجازه می‌دهد به‌جای دو میلیارد، ۱.۵ میلیارد پول پیش وسط بگذارد، اما هزینه اجاره از ۱۵ به ۳۰ میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند. آپارتمان ۱۰۰ متری در سعادت‌آباد که ۱۵ سال پیش ساخته شده یکی دیگر از فایل‌های موجود در این منطقه برای اجاره است. رقم ودیعه و اجاره این واحد به‌ترتیب ۵۰۰ و ۱۲ میلیون تومان اعلام شده است.

اجاره آپارتمان سه‌خوابه در سعادت‌آباد

اجاره آپارتمان در سعادت‌آباد بابت واحد‌های سه‌خوابه ممکن است چند میلیارد پول پیش لازم داشته باشد. مثل واحد ۲۵۰ متری نوساز که رقم ودیعه آن سه میلیارد تومان است و باید ماهانه ۷۵ میلیون تومان هم به‌عنوان اجاره کنار گذاشت. یا مثلا واحد ۳۵۰ متری که رقم ودیعه و اجاره ماهانه آن به‌ترتیب ۳.۵ میلیارد و ۵۵ میلیون تومان است. این واحد که تمامی اتاق‌های آن مستر هستند، سال ۱۴۰۰ ساخته شده و در محیط ساختمان استخر، سونا و جکوزی ساخته شده است. مالک آپارتمان ۲۰۰ متری با سه اتاق خواب در سعادت‌آباد علاوه بر یک میلیارد تومان پول پیش، ماهی ۴۵ میلیون تومان اجاره دریافت می‌کندو این واحد سال ۹۶ ساخته شده، یک اتاق مستر دارد و نگهبان مقیم ساختمان، استخر، سونا و جکوزی هم در ساختمان ساخته شده است. واحد ۱۴۰ متر در سعادت‌آباد بین فایل‌های اجاره به چشم می‌خورد. مالک این یکی رقم ودیعه را ۵۰۰ میلیون تومان و هزینه اجاره ماهانه را ۲۸ میلیون تومان در نظر گرفته است. این واحد سال ۹۰ در طبقه اول ساخته شده و با آسانسور، انباری و پارکینگ تحویل مستاجر داده می‌شود.

مشخصات آپارتمان‌های اجاره‌ای در سعادت‌آباد

متراژ

تعداد اتاق

سن بنا

مشخصات

پول پیش

اجاره ماهانه

۶۳ متر

یک اتاق

۱۳ سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

۹۰ میلیون تومان

۹ میلیون تومان

۶۰ متر

یک اتاق

۲۱ سال

طبقه زیرهمکف، بدون پارکینگ

۱۰۰ میلیون تومان

هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

۶۰ متر

یک اتاق

هفت سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

۴۰۰ میلیون تومان

۱۰ میلیون تومان

۷۵ متر

یک اتاق

۱۶ سال

طبقه دوم/ بدون آسانسور

۶۰۰ میلیون تومان

۱۱۵ متر

دو اتاق

یک سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان

۱۶ میلیون تومان

۱۰۰ متر

دو اتاق

نوساز

آسانسور، انباری و پارکینگ، اتاق خواب مستر

دو میلیارد تومان

۱۵ میلیون تومان

۱۰۰ متر

دو اتاق

۱۵ سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

۵۰۰ میلیون تومان

۱۲ میلیون تومان

۲۵۰ متر

سه اتاق

۱۳ سال

آسانسور، انباری و پارکینگ، اتاق خواب مستر

سه میلیارد تومان

۷۵ میلیون تومان

۳۵۰ متر

سه اتاق

یک سال

سه اتاق مستر،‌ دوتا پارکینگ، استخر و سونا

سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان

۵۵ میلیون تومان

۱۴۰ متر

سه اتاق

۱۱ سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

۵۰۰ میلیون تومان

۲۸ میلیون تومان

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها