خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » قیمت خودرو‌های اتوماتیک؛ از کوییک و برلیانس تا بنز و BMW

دانلود کتاب های امتحان شده

قیمت خودرو‌های اتوماتیک؛ از کوییک و برلیانس تا بنز و BMW

فرارو– پژو 207 MC جدید‌ترین خودرو اتوماتیک داخلی در بازار است. ایرانخودرو بهار امسال از این محصول رونمایی کرد و الان قیمت پژو 207 جدید که به اسم 207 دورنگ هم شناخته می‌شود در بازار ۵۶۰ میلیون تومان است. بین خودرو‌های اتوماتیک داخلی کوییک پلاس با قیمت ۳۱۰ میلیون تومان در بازار ارزان‌ترین گزینه است و دنا توربوشارژ و تارا اتوماتیک کمی بیشتر از نیم‌میلیارد تومان دست به دست می‌شوند. اگر با همین بودجه سراغ مدل‌های مونتاژی برویم، امکان خرید H30 کراس و جیلی CG6 اکسلنت را داریم. این ارقام درحالی به ارزان‌ترین خودرو‌های اتوماتیک مربوط است که قیمت BMW 730li به‌عنوان یکی از گران‌ترین گزینه‌های فعلی به ۱۱ میلیارد تومان رسیده و ارزش آن با ۲۷۵ متر خانه در تهران برابری می‌کند.

خودور‌های اتوماتیک داخلی؛ از کوییک و دنا تا 207 و تارا

قیمت کوییک پلاس در بازار آزاد به‌عنوان ارزان‌ترین خودرو اتوماتیک داخلی الان حدود ۳۱۰ میلیون تومان است. همین خودرو را سایپا در کارخانه ۲۷۷ میلیون تومان تحویل مشتری می‌دهد و نسخه دنده‌ای کوییک در بازار و کارخانه به‌ترتیب کمتر از ۲۳۰ میلیون تومان و ۱۶۸ میلیون تومان فروخته می‌شوند. ایران‌خودرو درحال حاضر سه محصول اتوماتیک روانه بازار می‌کند؛ دناپلاس توربوشارژ، تارا و پژو 207. پژو 207 در کارخانه ۳۱۸ میلیون تومان و در بازار آزاد تقریبا ۵۶۰ میلیون تومان ارزش دارد. قیمت دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک در کارخانه ۳۹۸ میلیون تومان است و در بازار ۵۱۰ میلیون تومان برای این خودرو رد و بدل می‌شود. به‌این ترتیب دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک گرا‌نترین محصول در خانواده دنا به‌حساب می‌آید. تارا اتوماتیک نیز که از پارسال توسط ایرانخودرو تولید و عرضه می‌شود، در کارخانه ۴۱۵ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد و در بازار ۵۶۰ میلیون تومان. رقمی که باعث می‌شود تارا اتوماتیک را نه‌تن‌ها گران‌ترین خودرو اتوماتیک، بلکه آن را کنار پژو 207 اتوماتیک گران‌ترین محصول ایرانی در بازار خودرو بدانیم.

قیمت خودور‌های اتوماتیک داخلی

خودرو

کارخانه

بازار آزاد

کوییک پلاس اتوماتیک

۲۷۷ میلیون تومان

۳۱۰ میلیون تومان

پژو 207 اتوماتیک

۲۷۷ میلیون تومان

۵۶۰ میلیون تومان

دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک

۳۹۸ میلیون تومان

۵۱۰ میلیون تومان

تارا اتوماتیک

۴۱۵ میلیون تومان

۵۶۰ میلیون تومان

ارزان‌ترین خودرو‌های اتوماتیک مونتاژی

قیمت H230 اتوماتیک در بازار تقریبا ۴۶۰ میلیون تومان است. البته H230 ارزان‌ترین خودرو اتوماتیک مونتاژی در خیابان‌ها نیست و اگر به مدل‌های هاچ‌بک علاقه دارید، می‌توانید به سابرینا بایک فکر کنید که آخرین نسخه‌های مونتاژی آن سال ۹۸ عرضه شد و الان برای خرید مدل‌های صفرکیلومتر آن باید کمتر از ۴۵۰ میلیون تومان پرداخت کنید. در همین بازه قیمت جیلی GC6 اکسلنت که توسط خودروسازان بم مونتاژ می‌شود، ۴۶۰ میلیون تومان ازرش دارد و آریو زوتی را که سایپا آخرین بار سال ۹۸ به مرحله مونتاژ رساند، دقیقا ۵۰۰ میلیون تومان معامله می‌کنند. قیمت H30 کراس دانگ‌فنگ نیز در بازار آزاد حدود ۵۱۰ میلیون تومان است. در همین بازه بین محصولات مونتاژی مدیران‌خودرو، ام‌وی‌ام X22 اتوماتیک در دسترس است که آن را با قیمت ۵۸۱ میلیون تومان در کارخانه عرضه می‌کنند و قیمت ام‌وی‌ام X22 اتوماتیک در بازار آزاد به ۶۱۰ میلیون تومان رسیده است. مدل‌های مونتاژشده جک S3 در سال ۹۹ که ارزان‌ترین گزینه اتوماتیک در این خانواده به‌شمار می‌روند، درحال حاضر کمتر از ۷۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند و بابت ساندرو استپ‌وی اتوماتیک فعلا حدود ۷۳۰ میلیون تومان می‌پردازند.

ارزان‌ترین خودروهای مونتاژی اتوماتیک در ایران چقدر فروخته می‌شوند؟

خودرو

قیمت بازار

سابرینا بایک

۴۵۰ میلیون تومان

برلیانس H230

۴۶۰ میلیون تومان

جیلی GC6 اکسلنت

۴۶۰ میلیون تومان

H30 کراس دانگ‌فنگ

۵۱۰ میلیون تومان

ام‌وی‌ام X22

۶۱۰ میلیون تومان

جک S3

۷۰۰ میلیون تومان

ساندرو استپ‌وی اتوماتیک

۷۳۰ میلیون تومان

گران‌ترین خودرو‌های اتوماتیک در ایران

قیمت BMW 730li به‌عنوان یکی از گران‌ترین خودرو‌های موجود در بازار تقریبا ۱۱ میلیارد تومان است و ارزش آن معادل ۲۷۵ متر خانه در تهران است. خودرویی که به موتور قدرتمند دو لیتری با حداکثر گشتاور ۴۰۰ نیوتن‌متر و ۲۵۸ اسب‌بخار و گیربکس هشت دنده اتوماتیک مجهز است و شتاب آن کمتر از ۶.۵ ثانیه برآورد می‌شود. بین گران‌ترین خودرو‌های اتوماتیک فعلی می‌توانیم به ولوو اینسکریپشن XC90 اشاره کنیم که بابت آن تقریبا ۹ میلیارد تومان رد و بدل می‌شود. این یکی گیربکس هشت دنده دوکلاچه و موتور دو لیتری دارد. بنز E200 هم که با قیمت هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود، گیربکس ۹ دنده‌ای اتوماتیک دارد. BMW سری پنج سدان که با اسم 530i شناخته می‌شود، یکی دیگر از خودر‌وهای اتوماتیک میلیاردی در خیابان‌ها به‌شمار می‌رود و الان ارزش آن تقریبا به هفت میلیارد تومان رسیده است. خودرویی که گیربکس هشت دنده اتوماتیک دارد و حجم موتور آن دو لیتر است. بین مدل‌های فعلی تویوتا و هیوندای در ایران، تویوتا راوفرو و هیوندای آزرا گرنجور گران‌تر فروخته می‌شوند و ارزش آن‌ها تقریبا سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است. راننده تویوتا راوفور با این خودرو می‌تواند نهایتا ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت براند و این خودرو که دو دیفرانسیل دارد، موتور ۲.۵ لیتری و گیربکس شش دنده اتوماتیک دارد. هیوندای آزرا گرنجور نیز که مدل‌های فعلی آن سال ۲۰۱۹ وارد ایران شد، الان سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود و از مهمترین مشخصات فنی آن می‌شود به موتور ۲.۴ لیتری، شتاب ۹.۷ ثانیه‌ای و گیربکس شش دنده اتوماتیک اشاره کرد.

گران‌ترین خودرو‌های اتوماتیک در ایران چقدر فروخته می‌شوند؟

خودرو

قیمت بازار

هیوندای آزرا گرنجور

سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان

تویوتا راوفور

سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان

BMW سری پنج سدان 530i

هفت میلیارد تومان

بنز E200

هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان

ولوو اینسکریپشن XC90

۹ میلیارد تومان

BMW 730li

۱۱ میلیارد تومان

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها