خانه » همه » خبر » محیط زیست در فاز راستی آزمایی؛ آیا سد «گتوند دو» آبگیری می‌شود؟

دانلود کتاب های امتحان شده

محیط زیست در فاز راستی آزمایی؛ آیا سد «گتوند دو» آبگیری می‌شود؟

علی سلاجقه در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره وضعیت پروژه «گتوند دو» اظهار کرد: ما قبلاً هم اعلام کردیم که اجازه گتوند دوم را نمی‌دهیم و مواضع ما همین است تا راستی‌آزمایی انجام شود. کارشناسان ما و وزارت نیرو مشغول کارهای میدانی هستند و بعد از مشخص شدن نتایج آن اعلام موضع می‌کنیم و هیچگونه آبگیری فعلاً انجام نمی‌شود.

وی درباره شرایط نگهداری دو توله یوز پیداشده(آذر وتوران ) نیز اظهار کرد: وضعیت مناسبی دارند و با هیچ مشکلی مواجه نیستند. باتوجه به تغذیه از مادر در دو هفته نخست خوشبختانه وضعیت خوبی دارند. ان‌شاءالله در همان منطقه هم رها خواهند شد.

سلاجقه درباره شفاف‌سازی صورت‌های مالی و قراردادهای پروژه حفظ یوزهای ایرانی، تاکید کرد: این شفاف‌سازی در دستور کار است و حتماً رخ خواهد داد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست در پاسخ به پرسش ایسنا درباره مقصر اصلی آلودگی هوا در کلان‌شهرها اظهار کرد: در کلان‌شهرها بیشتر صنایع محرک مقصر اصلی آلودگی هوا هستند، چون فرسوده هستند و مصرف سوخت بسیار بالایی دارند و با ترددهای تک‌سرنشین همراه می‌شوند. در عین حال آلایندگی نیروگاه‌ها نسبت آلایندگی‌شان از صنایع متحرک کمتر است.

بیشتر بخوانید:

چراغ‌ قرمز وضعیت تأمین آب کشور روشن شد

۲۳۳۲۳۳

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها