خانه » همه » مذهبی » مردم اسرائیل

مردم اسرائیل


مردم اسرائیل

۱۳۹۸/۰۲/۲۸


۵۵۶ بازدید

هنگامی که در حملات گروه های مقاومت شهرک نشین های اسراییل (شهروندان غیر نظامی) کشته می شوند ما از این حملات حمایت می کنیم. این شهروندان چه گناهی کرده اند که باید کشته شوند؟

1. از نظر منابع دینی کفار حربی که با مسلمان به جنگ می پردازند ، مهدور الدم هستند. بخشی از مردم اسرائیل که با رژیم اسرائیل همکاری و همراهی نموده و به کشتار مردم فلسطین تشویق می کنند، همچون نظامیان این رژیم هستند مانند برخی از شهرک نشینان صهیونیست که در کنار نظامیان این رژیم غاصب در اقدامات مختلف به فلسطینیان آسیب وارد می کنند.2. مردم فلسطین هیچگاه غاصب سرزمین خود را به رسمیت نخواهند شناخت و حاکمیت سرزمین خویش را به رژیم غاصب صهیونیستی نخواهند داد. موضع جمهوری اسلامی در قبال مساله فلسطین کاملا روشن بوده و خواهان تعیین سرنوشت این کشور توسط مردم و ساکنان اصلی این کشور اعم از مسلمان و مسیحی و یهودی است و به نظر و خواست آنان احترام می گذارد بی تردید خواست مردم این سرزمین قطع دست غاصبان از این سرزمین و پایان دادن به این اشغالگری است.حضرت امام تنها حساب یهود را از صهیونیست ها جدا کردند و میان مردم و سران صهیونیستی تفکیکی قائل نشدند . ایشان فرمودند: « ما می دانیم که حساب جامعه یهود غیر حساب جامعه آنهاست(صهیونیستها) و ما با آنها مخالف هستیم و مخالفتمان برای این است که آنها با همه ادیان مخالف هستند آنها یهودی هستند آنها یک مردم سیاسی هستند که به اسم یهودی یک کارهایی را می کنند و یهودیها هم از انها متنفرهستند و همه انسانها از آنها باید متنفر باشند.» ( صحیفه امام ، ج7، ص 290)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب نیز می فرماید: یک نفر پیدا می‌شود درباره مردمی که در اسرائیل زندگی می‌کنند یک اظهار نظر می‌کند، البته این اظهار نظر، اظهار نظر غلطی است. اینکه گفته شود ما با مردم اسرائیل هم مثل مردم دیگر دنیا دوستیم این حرف درستی نیست، حرف غیرمنطقی است. ایشان بیان داشتند: مردم اسرائیل مگر چه کسانی هستند؟ همان کسانی هستند که غصب خانه، غصب سرزمین، غصب مزرعه و غصب تجارت به وسیله همین‌ها دارد، انجام می‌گیرد. سیاهی لشکر عناصر صهیونیست همین‌ها هستند. نمی‌شود ملت مسلمان نسبت به افرادی که اینجوری عامل دست دشمنان اساسی دنیای اسلام هستند، بی تفاوت باشد، نه. ما با یهودی ها هیچ مشکلی نداریم، با مسیحی ها هیچ مشکلی نداریم، با اصحاب ادیان در دنیا هیچ مشکلی نداریم، اما با غاصبان سرزمین فلسطین چرا، مشکل داریم. غاصب هم فقط رژیم صهونیستی نیست. این موضع نظام است این موضع انقلاب و موضع مردم است. (http://jamejamonline.ir/newstext.aspx?newsnum=100949508149) حضرت آیت الله مکارم شیرازی :«شک نیست که رژیم اسرائیل و مردم آن، هر دو مخالف اسلام و مسلمین هستند، آنها زمین‌های مسلمان‌ها را غصب کرده‌اند و مرتبا شهرک‌سازی کرده و ساکن آن زمین‌های غصبی می‌شوند,اگر ضربه‌ای بر مسلمین وارد شود جشن می‌گیرند و اگر رژیم آنها از مسلمین شکست بخورد (مانند شکست مفتضحانه جنگ ۳۳ روزه) به حکومت خودشان اعتراض می‌کنند، خلاصه آنچه باعث ناراحتی مسلمین است سبب نشاط آنها است و آنچه سبب پیروزی مسلمین است سبب ناراحتی آنها می‌شود.نقشه‌های توسعه طلبانه رژیم و مردم آنجا بر کسی پوشیده نیست با این حال چگونه می‌توان واژه دوستی با آنها را به زبان آورد؛ چه لزومی دارد کسانی که اینگونه فکر می‌کنند جزو همکاران رئیس‌جمهوری محترم باشند، هنگامی که ۲۰۰ نفر از نمایندگان مردم به چنین کاری اعتراض کنند مفهومش این است که بیش از دو سوم مردم این کشور با چنین شخص و چنین افکاری مخالفند.( www.hamshahrionline.ir/news-60930.aspx )

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد:

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد