خانه » همه » خبر » موتور شهرداری ارومیه روشن شد / هورسان هم با باخت شهر عشاق را ترک کرد

دانلود کتاب های امتحان شده

موتور شهرداری ارومیه روشن شد / هورسان هم با باخت شهر عشاق را ترک کرد

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، روزهای بد شهرداری ارومیه به دست فراموشی شده است و شاگردان جهانگیر سیدعباسی در دومین مسابقه بعد از تعطیلات یک ماهه لیگ برتر تیم هورسان رامسر را با شکست ۳ بر یک راهی خانه‌شان کردند.

در این دیدار که در سالن دورنالاریوواسی ارومیه برگزار شد، شهرداری در ست‌های اول، سوم و چهارم با امتیازات ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۳ حریف خود را شکست داد و هورسانی‌ها تنها در ست دوم ۲۵ بر ۲۰ پیروز شدند.

با این نتیجه و کسب سومین برد تیم شهرداری ارومیه، این تیم موقتا با یک پله صعود به رده سیزدهم صعود کرد و حالا با روحیه بهتر آماده ادامه فصل سخت لیگ برتر می‌شود.

هورسان نیز که بعد از فولاد سیرجان ایرانیان و نیان الکترونیک سومین تیم شکست خورده مقابل شهرداری ارومیه لقب گرفت فعلا تیم چهارم جدول رده بندی است.

در هفته پایانی دور رفت، شهرداری ارومیه میزبان ایفاسرام اردکان خواهدبود که در صورت برد در این بازی خود را به جمع تیم‌های مدعی صعود به پلی‌آف نزدیک‌تر خواهدکرد.

هم اکنون لبنیات هراز آمل بدون شکست به تنهایی در صدر جدول است و شهرداری ارومیه که بسیار دیر تشکیل شد بدنبال کسب جواز صعود به پلی‌آف بعد از شروع ناامیدکننده است و به نظر می‌رسد نماینده شهر عشاق والیبال بتواند با ادامه روند کنونی به این مهم دست یابد.

48

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها