خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو ۱۰ آبان ۱۴۰۱

دانلود کتاب های امتحان شده

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو ۱۰ آبان ۱۴۰۱

فرارو– قیمت دلار امروز سه‌شنبه ۱۰ آبان در صرافی ملی با رشد ۱۰ تومانی به ۲۸ هزار و ۹۷۵ تومان رسید. هر یورو معادل ۲۸ هزار و ۹۸۵ تومان فروخته شد و ارزش این اسکناس درمقایسه با معاملات دیروز ۲۰ تومان افزایش پیدا کرد. در بازار طلا همزمان با شروع خرید و فروش‌های امروز شاهد افزایش قیمت‌ها بودیم. ارزش هر گرم طلا ۱۸ عیار با رشد چهار هزار تومانی به یک میلیون و ۳۶۵ هزار تومان ارتقا پیدا کرد و سکه امامی که ۱۵ میلیون و ۳۶۶ هزار تومان فروخته شد، رشد قیمت ۱۰۳ هزار تومانی را به ثبت رساند.

قیمت ارز در صرافی ملی

به گزارش فرارو، قیمت دلار امروز سه‌شنبه ۱۰ آبان در صرافی ملی ۲۸ هزار و ۹۷۵ تومان اعلام شد. این رقم رشد ۱۰ تومانی قیمت دلار را در صرافی ملی نسبت به معاملات صبح دیروز نشان می‌دهد و برای اولین بار در هفته جاری شاهد تغییر نرخ فروش اسکناس آمریکایی هستیم. از طرفی امروز هر یورو معادل ۲۸ هزار و ۹۸۵ تومان عرضه می‌شود و درقیاس با دیروز نرخ این اسکناس ۲۰ تومان رشد داشته است.

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی

انواع ارز یکشنبه دوشنبه امروز
دلار 28 هزار و 965 تومان 28 هزار و 965 تومان 28 هزار و 975 تومان
یورو 28 هزار و 965 تومان 28 هزار و 965 تومان 28 هزار و 985 تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز در نیمه نخست معاملات بازار به یک میلیون و ۳۶۵ هزار تومان ارتقا پیدا کرد. عصر دیروز خرید هر گرم طلا ۱۸ عیار یک میلیون و ۳۶۱ هزار تومان هزینه داشت و حالا شاهد رشد چهار هزار تومانی ارزش این فلز درقیاس با روز گذشته هستیم.

تغییر قیمت طلا ۱۸ عیار

یکشنبه دوشنبه امروز
یک میلیون و 356 هزار تومان یک میلیون و 361 هزار تومان یک میلیون و 365 هزار تومان

قیمت انواع سکه

قیمت سکه امامی امروز سه‌شنبه ۹ آبان کار خود را از رقم ۱۵ میلیون و ۳۶۶ هزار تومان آغاز کرد. این رقم رشد ۱۰۳ هزار تومانی قیمت سکه امامی درمقایسه با معاملات عصر دیروز را نشان می‌دهد. سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم هم که صبح امروز ۱۴ میلیون و ۶۴۸ هزار تومان فروخته شد، نسبت به دیروز ۱۴۷ هزار تومان افزایش قیمت داشته است. اما سکه گرمی بدون تغییر سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان قیمت خورد.

تغییر قیمت انواع سکه

انواع سکه یکشنبه دوشنبه امروز
امامی 15 میلیون و 24 هزار تومان  15 میلیون و 236 هزار تومان  15 میلیون و 366 هزار تومان 
طرح قدیم 14 میلیون و 349 هزار  تومان 14 میلیون و 501 هزار  تومان 14میلیون و 648 هزار  تومان
گرمی سه میلیون و 100 هزار تومان سه میلیون و 150 هزار تومان سه میلیون و 150 هزار تومان

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها