خانه » همه » خبر » نماینده مجلس: انگلیس به‌جای پاسخگویی به بدعهدی خود، فرار رو به جلو می‌کند

دانلود کتاب های امتحان شده

نماینده مجلس: انگلیس به‌جای پاسخگویی به بدعهدی خود، فرار رو به جلو می‌کند

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در خصوص موضع گیری ضدایرانی نخست وزیر انگلیس مبنی بر اینکه اگر ایران به طور معناداری در مذاکرات وین شرکت نکند، در رویکرد خود تجدیدنظر خواهیم کرد و همه گزینه‌ها روی میز است، گفت: لندن به جای اینکه پاسخگوی بدعهدی خودش در توافق هسته ای باشد، سیاست فرار رو به جلو را پیگیری می کند.

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در ادامه، اظهار کرد: غربی ها طی سالیان متمادی همه گزینه هایشان را روی میز گذاشتند و دیگر سیاست هایشان نخ نما شده است.

وی با اشاره به اینکه هرگونه رفتار اروپا و آمریکا علیه ایران تبعات بدی برایشان به همراه خواهد داشت، ادامه داد: بر این اساس مشاهده شد اروپایی ها در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران مجبور شدند عقب نشینی کرده و عاقلانه رفتار کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: جمهوری اسلامی ایران بر اساس ادبیات و رویکرد غربی ها با آنها مواجه خواهد شد. به عبارتی اگر آنها درصدد مذاکره باشند، با آنها گفتگو می کنیم و اگر به دنبال گفتمان تهدید و اقدامات مذکور باشد، قطعا جمهوری اسلامی پاسخ قاطعی به آنها خواهد داد.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حرف های ضدایرانی غربی‌ها مانند موضع گیری نخست وزیر انگلیس مبنی بر اینکه اگر ایران به طور معناداری در مذاکرات وین شرکت نکند، در رویکرد خود تجدیدنظر خواهیم کرد و همه گزینه‌ها روی میز است را نشنیده می گیریم و توصیه می کنیم چنین اشتباهی را تکرار نکنند وگرنه ایران تصمیمات جدی اتخاذ خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها