خانه » همه » خبر » هشدار آنچلوتی به خریدهای جدید رئال مادرید/عکس

دانلود کتاب های امتحان شده

هشدار آنچلوتی به خریدهای جدید رئال مادرید/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رئال مادرید پس از شکست خوردن در پروژه خرید کیلیان امباپه از پاریسن ژرمن، به سراغ جذب دومین پدیده فرانسوی لیگ فرانسه، اورلین شوامنی جوان کردند و این هافبک تنومند را با رقمی نزدیک به ۱۰۰ میلیون یورو به خدمت گرفتند.

آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی راجع به جایگاه شوامنی در تیمش گفت: “در بازی امروزی، مخصوصاً در رئال مادرید به بازیکنانی استارتر (بازیکنانی که از ابتدا به میدان می‌روند) می‌گویند که در بازی بعدی به میدان بروند، چون بعد از بازی، بازیکنان دیگری هستند که شرایط استارتر بودن را داشته باشند. رقابت بازیکنان برای کسب جایگاه ترکیب اصلی، کلید موفقیت رئال مادرید در فصل آینده خواهد بود. بازیکنان از انگیزه بالایی برخوردار هستند.”

ANCELOTTI ANSWERS: After Rudiger and Tchouameni, will Real Madrid make any  more signings this summer?

“شوامنی و رودریگر؟ آن‌ها کیفیت را به ترکیب می‌افزایند. آن‌ها بهترین بازیکنان موجود در بازار در پست‌های خودشان بودند. رودریگر دفاع وسط بی نظیری است و می‌تواند در چندین پست بازی کند و شرایط شوامنی هم به همین شکل است. او خیلی جوان است و زمان زیادی برای پیشرفت کردن دارد. آینده بی نظیری در انتظارش است. می‌دانم یک بازیکن کلیدی در تیم ملی فرانسه است.”

بیشتر بخوانید:

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها