خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » همه چیز درباره جک J4 نیم میلیاردی؛ جک J4 در کارخانه و بازار با چه قیمتی فروخته می‌شود؟

دانلود کتاب های امتحان شده

همه چیز درباره جک J4 نیم میلیاردی؛ جک J4 در کارخانه و بازار با چه قیمتی فروخته می‌شود؟

فرارو– جک J4 با قیمت ۴۹۵ میلیون تومان در کارخانه عرضه می‌شود و قیمت این محصول در بازار آزاد ۵۰۵ میلیون است. البته این رقم به‌عنوان قیمت جک J4 در روز پنجشنبه ششم مرداد روی خروجی سایت‌های اقتصادی قرار گرفت، اما رصد بازار نشان می‌دهد برخی فروشنده‌ها با قیمت کمتری برای جک J4 صفرکیلومتر دنبال مشتری می‌گردند. اگر جک J4 را یک خودرو نیم‌میلیاردی تصور کنیم، امکان خرید دست‌کم پنج محصول دیگر با این بودجه در بازار وجود دارد.

جک J4 در کارخانه و بازار با چه قیمتی فروخته می‌شود؟

به گزارش فرارو، جک J4 در کارخانه کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان عرضه می‌شود. کرمان‌موتور آخرین بار تیرماه امسال با اعلام شرایط فروش جک J4 قیمت آن را در نمایندگی ۴۹۵ میلیون تومان اعلام کرد. هرچند موعد تحویل بعد ۹۰ روز کاری بود. حالا اگر به‌جای ثبت‌نام در طرح پیش‌فروش سامانه یکپارچه تخصیص خودرو و انتظار سه‌ماهه برای دریافت جک J4 مستقیم راهی بازار شویم، تقریبا با همین قیمت امکان خرید جک J4 وجود دارد. موضوعی که می‌توانیم آن را به کمبود تقاضای جک J4 در بازار ارتباط بدهیم. درحالی که قیمت جک J4 در بازار آزاد روز پنجشنبه ششم مرداد روی خروجی سایت‌های اقتصادی دقیقا ۵۰۵ میلیون تومان بود، اما برخی از فروشنده‌های جک J4 با قیمت کمتری دنبال مشتری می‌گردند. مثلا مالک جک J4 مشکی مدل ۱۴۰۱ در مشهد قیمت را برای فروش دقیقا ۵۰۰ میلیون تومان درنظر گرفته و یک نفر دیگر در تهران با همین رقم حاضر به رد کردن جک J4 سفید مدل ۱۴۰۱ است.

جک J4 کارکرده با چه قیمتی معامله می‌شود؟

جک J4 از ۹۷ در ایران مونتاژ می‌شود و کف قیمت مدل‌های کارکرده‌ای که آن سال تولید شدند، الان تقریبا به ۳۵۰ میلیون تومان رسیده است. فروشنده جک J4 در تهران که طی چهار سال گذشته از این خودرو ۹۰ هزارکیلومتر کار کشیده، قیمت را ۳۶۰ میلیون تومان اعلام کرده است. در مازندران جک J4 مدل ۹۸ را ۴۱۰ میلیون تومان آگهی کردند. کارکرد این یکی ۷۰ هزارکیلومتر است. بررسی‌های فرارو نشان می‌دهد، جک J4 مدل ۹۸ که کمتر از ۴۵ هزارکیلومتر راه رفته، در تهران دقیقا ۴۵۰ میلیون تومان آگهی شده. بین فروشنده‌های جک J4 مدل ۹۹، یک نفر در اصفهان رقم ۴۷۰ میلیون تومان را به خریداران پیشنهاد می‌دهد. جک J4 مدل ۱۴۰۰ با قیمت‌های ۴۸۰، ۴۸۵ و ۴۹۵ و بالاتر دست به دست می‌شوند.

قیمت جک J4 در بازار خودرو‌های کارکرده

مدل

کارکرد

قیمت

۹۷

۹۰ هزارکیلومتر

۳۶۰ میلیون تومان

۹۸

۷۰ هزارکیلومتر

۴۱۰ میلیون تومان

۹۸

۴۵ هزارکیلومتر

۴۵۰ میلیون تومان

۹۹

۴۰ هزارکیلومتر

۴۷۰ میلیون تومان

۱۴۰۰

۲۰ هزارکیلومتر

۴۸۰ میلیون تومان

۱۴۰۰

پنج کیلومتر

۴۹۵ میلیون تومان

رقبای جک J4 در بازار

جک J4 را اگر یک خودرو ۵۰۰ میلیونی درنظر بگیریم، دست‌کم شش رقیب اقتصادی برای آن در خیابان‌ها پیدا می‌کنیم؛ H۳۰ کراس، ام‌وی‌ام X۲۲ دنده‌ای، برلیانس H۲۳۰ دنده‌ای به‌عنوان سه رقیب مونتاژی و پژو پارس اتوماتیک و دنا پلاس اتوماتیک توربوشارژ به‌عنوان دو رقیب داخلی جک J4 در دسته خودرو‌های نیم‌میلیاردی بازار قرار می‌گیرند. به گزارش فرارو، جک J4 به موتور ۱.۵ لیتری با حداکثر گشتاور ۱۴۶ نیو‌تن‌متر و قدرت ۱۰۳ اسب بخار مجهز است. الان H۳۰ کراس مدل ۹۹ که با موتور ۱.۶ لیتری به بازار عرضه شده، ۴۹۰ میلیون تومان رد و بدل می‌شود. برلیانس H۲۳۰ دنده‌ای را که آخرین بار سایپا در سال ۹۹ مونتاژ کرد، الان در بازار با همین قیمت رد و بدل می‌کنند. ام‌وی‌ام X۲۲ دنده‌ای نسخه اکسلنت اسپورت را در بازار حول‌وحوش ۴۹۵ میلیون تومان معامله می‌کنند و این یکی به موتور ۱.۵ لیتری مجهز است. دنا پلاس اتوماتیک توربوشارژ که یکی از رقبای اقتصادی داخلی برای جک J4 محسوب می‌شود، روز پنجشنبه ششم مرداد در بازار آزاد ۵۰۸ میلیون تومان ارزش داشت و پژو پارس اتوماتیک را حدود ۴۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌کردند.

مقایسه جک J4 با رقبای ۵۰۰ میلیونی

خودرو

مدل

حجم موتور

حداکثر گشتاور

حداکثر قدرت

قیمت بازار

جک J4

۱۴۰۱

۱.۵ لیتر

۱۴۶ نیوتن‌متر

۱۰۳ اسب‌بخار

۵۰۵ میلیون تومان

H30 کراس

۹۹

۱.۶ لیتر

۱۴۲ نیوتن‌متر

۱۰۵ اسب‌بخار

۴۹۰ میلیون تومان

ام‌وی‌ام X22 دنده‌ای

۱۴۰۰

۱.۵ لیتر

۱۳۵ نیوتن‌متر

۱۰۵ اسب‌بخار

۴۹۵ میلیون تومان

برلیانس H230 دنده‌ای

۹۹

۱.۵ لیتر

۱۳۸ نیوتن‌متر

۱۰۲ اسب‌بخار

۴۹۰ میلیون تومان

دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک

۱۴۰۱

۱.۷ لیتر

۲۱۵ نیوتن‌متر

۲۱۵ اسب‌بخار

۵۰۸ میلیون تومان

پژو پارس اتوماتیک

۱۴۰۱

۱.۶ لیتر

۱۴۲ نیوتن‌متر

۱۰۵ اسب‌بخار

۴۹۰ میلیون تومان

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها