خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » (ویدئو) گلکسی زد فولد ۴؛ جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ

دانلود کتاب های امتحان شده

(ویدئو) گلکسی زد فولد ۴؛ جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ

فرارو-به نظر می‌رسد سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه آخرین نسل از گوشی‌های هوشمند تاشو خود، یعنی گلکسی زد فولد ۴ می‌باشد. پیش از هر گونه اعلام رسمی، یک تیزر ویدئویی از این گوشی هوشمند منتشر شده است.

به گزارش فرارو، این غول فناوری کره جنوبی قصد دارد از دو گوشی گلکسی Z Fold 4 و گلکسی Z Flip 4 در رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ که در ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد) برگزار می‌شود، رونمایی کند. اکنون پیش از این کنفرانس، تیزر جدیدی از این رویداد به بیرون درز کرده است.

این تیزر شامل یک ویدئو است که نمایشگر انعطاف پذیر گوشی هوشمند جدید گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ را به نمایش می‌گذارد. این ویدئو تمام طراحی گلکسی Z Fold 4 را به نمایش نمی‌گذارد. اگرچه انتظار می‌رود طراحی آن به آخرین نسل گلکسی Z Fold 3 شباهت زیادی داشته باشد. گوشی هوشمند آینده گلکسی Z Fold 4 دارای یک صفحه نمایش اصلی ۷.۶ اینچی بزرگ با وضوح فول اچ دی پلاس، پنل AMOLED و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز خواهد بود.

پنل خارجی آن نیز یک پنل باریک ۶.۲ اینچی با وضوح اچ دی پلاس خواهد بود. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند از یک دوربین زیر نمایشگر ۱۶ مگاپیکسلی برخوردار باشد. همچنین پنل پشتی آن به یک دوربین سه گانه متشکل از یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. این گوشی هوشمند با پردازنده پرچمدار اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، ۱۲ گیگابایت رم و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی ارائه خواهد شد.

منبع: gizmochina

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها