خانه » همه » خبر » پشت‌پرده لیست ۴ نفره تاج برای رقابت با کی‌روش

دانلود کتاب های امتحان شده

پشت‌پرده لیست ۴ نفره تاج برای رقابت با کی‌روش

مهدی تاج در برنامه تلویزیونی نام چند گزینه همیشگی را لیست کرد تا نشان دهد آش همان آش است و کاسه همان کاسه. او در حالی از برانکو به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربی‌گری تیم ملی اسم برد و در ادامه از فرهاد مجیدی، امیر قلعه‌نویی و علی دایی نام آورد که تقریباً واضح و مبرهن است که کارلوس کی‌روش همچنان گزینه اول و آخر فدراسیون است.

در واقع این‌گونه به نظر می‌رسد که فدراسیون قصد دارد با یک تیر چند نشانه بزند؛ اول این‌که به مردم بگوید کی‌روش فعلا سرمربی تیم ملی نیست و امکان دارد جایش را به گزینه‌های دیگر بدهد. برای این‌که این حربه بهتر عمل کند گزینه‌ها هم باید محبوب‌تر از کی‌روش باشند که لااقل برانکو و دایی بین پرسپولیسی‌ها و مجیدی و قلعه‌نویی هم بین استقلالی‌ها از محبوبیت ویژه‌ای برخوردارند.

نکته دوم مصاحبه تاج هم فرستادن این پالس برای کی‌روش است که ما دستمان پر است تا او را آچمز کنند. مطرح کردن گزینه‌هایی مثل برانکو و قلعه‌نویی که مربی پرتغالی حساسیت خاصی روی نامشان دارد هم در همین راستاست.

با این حال کیست که نداند دم‌دستی‌ترین گزینه برای فدراسیون لااقل تا جام‌ملت‌ها خود کارلوس کی‌روش است؛ حتی گفته می‌شود قرار و مدارها هم از قبل گذاشته شده اما فضای منفی موجود علیه کادر فنی فعلی ایجاب می‌کند کمی شرایط تلطیف شود.

بیشتر بخوانید:

۲۵۸۲۵۴

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها