خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » ۲ استوری جنجالی مهدی طارمی؛ کُت تن کیست؟

دانلود کتاب های امتحان شده

۲ استوری جنجالی مهدی طارمی؛ کُت تن کیست؟

فرارو: مهدی طارمی ستاره ایرانی باشگاه پورتو علاوه بر آنکه تاثیر زیادی بر چهره بین‌المللی فوتبال ایران دارد، این روز‌ها تبدیل به کنش‌گر نخست در فوتبال ایران هم شده است. او که شاید خودش را یکی از «بزرگان» تیم ملی می‌داند با چند استوری اینستاگرامی فضا را تا حدودی ملتهب کرده است.

به گزارش فرارو، طارمی ابتدا در داستان دراگان اسکوچیچ، نقش کلیدی‌اش را ایفا کرد؛ او نه تنها استوری حمایتی دارودسته سردار آزمون از دراگان را منتشر نکرد بلکه با رفقای هم‌نظرش در تیم ملی، استوری‌ای کاملا متضاد منتشر کرده تا نشان دهند مخالف حضور دراگان در تیم ملی هستند. البته که چنین امری تازگی نداشت؛ او پیش‌تر هم ثابت کرده بود چندان موافق حضور این مرد کروات روی نیمکت تیم ملی نیست. صحبت و دیدگاه علنی مهدی طارمی درباره نخواستن دراگان اسکوچیچ، نقش پررنگ او در دوگانگی موجود در تیم ملی ایران را برجسته کرد. خوب یا بد، مهدی طارمی پایه گذار اتفاقی عجیب در تیم ملی شد که لفظ «دودستگی» بازیکنان، بعد از آن وارد ادبیات رسانه‌های ورزشی شد.

باوجود این، ایفاگری نقش اول در داستان دراگان، تنها تاثیر مهدی طارمی بر فضای فوتبال نیست. او و دوستانش به تازگی با انتشار استوری‌ای دیگر، این بار در حمایت از مهدی تاج، به چند نماینده مجلس تاخته، و به طور غیر مستقیم حمایتشان را نسبت به یکی از کاندیدا‌های ریاست فدراسیون فوتبال علنی کرده‌اند. به گزارش فرارو، شاید دیگر عصر اینکه بازیکن به عنوان یک فرد و شخص، حق بیان نظراتش را آنهم در صفحه مجازی‌اش ندارد، گذشته، ولی واضح است که اینبار مهدی طارمی با استوری‌هایش می‌خواهد تاثیری روی روند انتخابات فدراسیون فوتبال ایران داشته باشد. طارمی ابتدا خواستار تغییر سرمربی تیم ملی شده و حالا می‌خواهد گزینه مدنظرش رئیس فدراسیون فوتبال ایران شود؛ آیا واقعا کُت تن مهدی طارمی است؟

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها