خانه » همه » خبر » ترند ترین های خبری امروز » آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۵ فروردین/ ۳۳ بیمار دیگر جان باختند

دانلود کتاب های امتحان شده

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۵ فروردین/ ۳۳ بیمار دیگر جان باختند

تابناک اجتماعیتاکنون ۶۴ میلیون و ۱۵۷ هزار و ۳۸۸ دوز اول و ۵۷ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۳۶۹ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۲۶ میلیون و ۶۸۶ هزار و ۶۹۷ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۴۸ میلیون و ۱۴۲ هزار و ۴۵۴ دوز واکسن در ایران که ۱۲۹ هزار و ۲۳۷ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۱۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و از این بیماران، ۳۵۱ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۷ میلیون و ۲۰۲ هزار و ۵۵ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۳۳ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۴۰ هزار و ۷۴۴ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۶ میلیون و ۹۳۴ هزار و ۶۶۴ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۱۴۴۱ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۵۰ میلیون و ۲۵۵ هزار و ۹۴ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۶۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۹۱ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۸ درصد. این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان ۱.۴ درصد است.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها