خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » آموزش پرکردن اتوماتیک خانه ها در اکسل به زبان ساده

دانلود کتاب های امتحان شده

آموزش پرکردن اتوماتیک خانه ها در اکسل به زبان ساده

excel

بعضی اوقات هنگام کار با اکسل، نیاز دارید که ستون ها را با داده های تکراری پر کنید. برای انجام این کار اولین عملی که انجام می دهید کپی کردن محتویات سلولهای قبلی و چسباندن آنها در سلولهای فعلی است. عمل کپی کردن خوب است اما به شرطی که ستون خیلی طولانی نباشد. اما گاهی اوقات ستون دارای داده های خیلی زیادی است و در ردیف های زیادی دارد، در نتیجه برای کپی کردن محتویات سلول ها باید دائما به بالا و پایین و چپ و راست صفحه مراجعه کنید و دوباره به سلول فعلی بروید تا آن را چسباند. این کار نه تنها وقت گیر است بلکه می تواند بعد از چندین بار انجام باعث ایجاد مشکل شود.

راه بهتری برای انجام این کار وجود دارد. هر زمان که می خواهید داده های قبلاً وارد شده را در یک ستون جدید بچسبانید، به سادگی کلید های Alt + Down را فشار دهید تا لیستی از تمام داده های موجود در ستون را دریافت کنید. می توانید از کلیدهای جهت دار برای انتخاب موارد استفاده کرده و Enter را بزنید.

اگر می خواهید از ماوس استفاده کنید، بر روی سلول فعلی کلیک راست کرده و “Pick from Dropdown List” را انتخاب کرده و یک مورد را برای ورود به سلول فعلی انتخاب کنید.

C:UsersPCDesktopdownload.png

آموزش تابع میانگین در اکسل به زبان کاملا ساده

آموزش تابع تناوب/بسامد در اکسل به زبان ساده

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها