خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » آیا این زن مرموز و در سایه خواهر «کیم جونگ اون» است؟

دانلود کتاب های امتحان شده

آیا این زن مرموز و در سایه خواهر «کیم جونگ اون» است؟

فرارو- گمانه زنی‌هایی درباره یکی دیگر از بستگان «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی که در معرض دید عموم قرار گرفته مطرح شده است.

به گزارش فرارو به نقل از دیلی میل، کارشناسان مسائل کره شمالی با بررسی عکس‌های مختلف به حضور زنی مرموز و در سایه رهبر کره شمالی پی برده اند. گفته می‌شود این زن «کیم سول سونگ» خواهر تنی کیم جونگ اون رهبر کره شمالی است. او در مراسم عمومی سخنرانی کیم کنار او دیده شده است. کیم سونگ پیش از مرگ «کیم جونگ ایل» در سال ۲۰۱۱ در خدمت پدرش بود.

کیم سول سونگ

به نظر می‌رسد او در فاصله ۳۰ تا ۴۰ سالگی قرار دارد و معمولا عینک می‌زند و یک کیف دستی بزرگ را حمل می‌کند. پیش‌تر که او در حال خروج از مرسدس بنز «کیم جونگ اون» دیده شده بود. هم چنین، او در یک گردهمایی سیاسی بزرگ در ماه فوریه در حال تحویل متن سخنرانی کیم به او دیده شد. «مایکل مدن» کارشناس برجسته در حوزه شناخت و تحلیل نخبگان کره شمالی می‌گوید که ممکن است این زن بخشی از حلقه درونی رهبر کره شمالی باشد.

او می‌افزاید: «ما نمی‌دانیم این فرد چه شغل و منصبی را برعهده دارد و دقیقا چه کاری را انجام می‌دهد. با این وجود، از آنجایی که مشاهده شد او در جریان یک رویداد خودروی شخصی کیم جونگ اون را ترک کرده بود این یک فرض منطقی و مطمئن است که او مستقیما برای او در دفتر اجرایی‌اش کار می‌کند.

کیم سول سونگ

کیم جونگ اون چهار یا پنج نفر متشکل از زنان و مردان را در کنار خود دارد که به عنوان دستیار اداری و شخصی او کار می‌کنند. این زن ممکن است منشی خصوصی او باشد. اگر زن مورد نظر، کیم سونگ ۴۷ساله باشد تجربه زیادی برای ایفای این منصب دارد. اگر این گونه باشد کار او حساس است چرا که هماهنگی برنامه رهبر کره شمالی، ترتیبات امنیتی او، رعایت پروتکل‌ها و الزامات پوشش مطبوعاتی را شامل می‌شود.

در فرهنگ سیاسی کشوری مانند کره شمالی این یک کار بسیار مهم است، زیرا این فرد دسترسی نخبگان کره شمالی به رهبر آن کشور را دست کم برای رویداد‌های عمومی کنترل می‌کند».

کیم سول سونگ

گفته می‌شود «کیم سونگ» همچنین به عنوان مترجم زبان خارجی به «کیم ایل سونگ» پدربزرگ‌اش و حاکم بنیانگذار آن کشور خدمت کرده است. برخی از منابع نقش‌های دیگری را در اداره‌ها و وزارتخانه‌های مرتبط با امور تبلیغاتی و دفاعی کره شمالی به او نسبت داده‌اند.

مدن می‌افزاید: «زمانی که کیم جونگ اون ده سال پیش زمام امور را به دست گرفت این زن از حامیان سیاسی نخبگان اصلی بود و جانشینی و انتقال کیم را با کسب حمایت موثر از سوی نخبگان عملی ساخت».

اکنون «کیم یو جونگ» خواهر تنی کیم جونگ اون نقشی علنی را در رژیم کره شمالی ایفا می‌کند. این در حالی است که کیم سونگ از کانون توجهات دوری کرده اگرچه مدن معتقد است این موضوع لزوما از نفوذ او نکاسته است.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها