خانه » همه » خبر » ترند ترین های خبری امروز » ادارات استان‌های تهران و البرز فردا تعطیل هستند

دانلود کتاب های امتحان شده

ادارات استان‌های تهران و البرز فردا تعطیل هستند

ادارات استان های تهران و البرز فردا تعطیل هستنددر پی ورود جبهه جدیدی از گرد و غبار به کشورمان، بار دیگر آلودگی هوا در برخی استان‌ها و شهر‌های کشورمان افزایش یافت و موجب اتخاذ تدابیر اضطراری شد.

به گزارش «تابناک»، همزمان با تغییرات آب و هوایی در بسیاری از نقاط  کشورمان و در شرایطی که بارش باران، موجب لطافت هوا در بسیاری از مناطق کشور شده و کاهش دمای هوا را در پی داشته، وزش باد در برخی استان ها موجب شدت گرفتن گرد و غبار شده و آلودگی شدید هوا را در پی داشته است تا جایی که کمیته های اضطرار تشکیل جلسه داده و تدابیر ویژه اتخاذ کرده اند.

 

ادارات استان تهران تعطیل شد

عابد ملکی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: ادارات، مهدکودک‌ها و تمامی مقاطع تحصیلی استان تهران به استثنای دو شهرستان دماوند و فیروزکوه فردا دوشنبه (۱۳تیرماه) تعطیل است.
 
بانک‌ها و بورس تعطیل نیستند
بر اساس گزارش‌های تکمیلی و به گفته عابد ملکی، بانک‌ها و بورس تهران مشمول تعطیلی نیستند و فردا دایر خواهند بود.

هنوز مشخص نیست که این تصمیم شامل بانک‌ها هم خواهد بود یا خیر، هرچند مرور تجربه تعطیلی‌های گذشته حکایت از دایر بودن بانک‌ها و بورس برای روز آینده دارد؛ تصمیمی که احتمالا فردا نیز اجرایی خواهد شد.

 

ادارات، بانک‌ها، مراکز علمی و آموزشی البرز تعطیل شد

 
امیر جاویدپور، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز در حاشیه نشست کمیته اضطراری آلودگی هوای استان گفت: بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی استان، تحلیل آخرین الگو‌های پیش‌یابی حاکی از گذر توده گرد، غبار و فعالیت موج ناپایدار است. این وضعیت تا چند روز آینده ادامه خواهد داشت.
 
وی افزود: با توجه به پیش بینی وزش باد نسبتا شدید و لحظه ای، گرد، خاک و کاهش کیفیت هوا در سطح ناسالم برای تمام گروه‌ها با تعطیلی تمام ادارات، بانک‌ها و مراکز علمی و آموزشی استان البرز موافقت شد.
 
تکمیل می‌شود…

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها