خانه » همه » مذهبی » ادای دین به برادر سعید محمد!

دانلود کتاب های امتحان شده

ادای دین به برادر سعید محمد!

سعید محمد مانند تابلویی روشن به ما نشان داد که سیاست و دولتمردی در ایران به چه ذلتی افتاده است که او نیز که به قول فوتبالی‌ها حتی یک عکس با شورت در سیاست ندارد نیز سودای دولتمردی و اداره قوه مجریه را در این شرایط سخت و خطیر کنونی دارد. 
سعید محمد به ما درک شفافی از وضعیت کمدی_تراژیک امروز سیاست ایران داد و به ما نشان داد که چه شوخی‌ها در سیاست ایران می‌تواند جدی شود و آب در سیاست ایران تا چه حد سر بالا برود. سعید محمد به ما امکان داد که جهل مرکب را در سیاست بتوانیم مجسم کنیم. او به ما بحران در سیاست ورزی ایران امروز را هشدار داد. او نشان داد سخن مرحوم موسوی اردبیلی که گفته بود بعد از ده‌سال از انقلاب ما نمی‌دانیم چه کسی را کجا بگذاریم در سال چهل و دوم نیز برای برخی هنوز مصداق دارد و خلاصه او به ما خیلی واقعیت‌های سیاست امروز را نشان داد.

به اقتفای جان روالز درکتاب «عدالت به مثابه انصاف،؛ یک بازگویی» که از زبان ابراهام لینکلن می‌گوید که اگر برده داری نادرست نیست پس هیچ چیز نادرست نیست می‌توان گفت که اگر سعید محمد می‌تواند قوه مجریه ج.ا.ا را اداره کند و صلاحیت لازم برای رییس جمهور شدن را دارد، پس، دیگر هیچ کس را نمی‌توان پیدا کرد که صلاحیت این کار را نداشته باشد.


پرویز امینی

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها