خانه » همه » خبر » اضافه شدن چند ویژگی کاربردی در بروزرسانی جدید تلگرام / عکس

دانلود کتاب های امتحان شده

اضافه شدن چند ویژگی کاربردی در بروزرسانی جدید تلگرام / عکس

به‌روزرسانی جدیدی برای تلگرام منتشر شده که با وجود حالت ذخیره انرژی جدید خود، این برنامه پیام‌رسان را برای گوشی‌های اندرویدی پایین‌رده بهینه می‌کند. در این آپدیت جدید ویژگی‌های دیگری نیز وجود دارند که در ادامه به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت.

قابلیت‌های آپدیت جدید تلگرام

از جمله قابلیت‌های این به‌روزرسانی جدید می‌توان به حالت ذخیره انرژی، روش جدید برای افزایش سرعت پخش، زمان خواندن پیام‌ها در گروه‌های کوچک، ارسال خودکار لینک‌های دعوت و موارد دیگر اشاره کرد.

حالت ذخیره انرژی

اضافه شدن چند ویژگی کاربردی در بروزرسانی جدید تلگرام / عکس

انیمیشن‌ها و افکت‌های تلگرام به‌گونه‌ای ساخته شده‌اند که برای اجرا روی هر گوشی بهینه باشند، با این حال، اکنون می‌توان آن‌ها را غیرفعال کرد تا از این طریق عمر باتری دستگاه را افزایش داد و در مجموع عملکرد دستگاه‌های قدیمی‌تر را بهبود بخشید.

بیشتر بخوانید:

همچنین حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی را می‌توان به‌نحوی تنظیم کرد که وقتی باتری گوشی شما به درصد معینی رسید، به‌طور خودکار روشن شود. با مراجعه به بخش Power Saving در منوی تنظیمات می‌توان این ویژگی را فعال یا غیرفعال کرد.

تنظیم دقیق سرعت پخش

اضافه شدن چند ویژگی کاربردی در بروزرسانی جدید تلگرام / عکس

تلگرام از سال‌ها قبل قابلیت تنظیم سرعت پخش ویدیوها، پادکست‌ها، پیام‌های صوتی و تصویری را به کاربران خود ارائه کرده است. با این حال، اکنون می‌توانید این کار را با انعطاف پذیری بیشتری انجام دهید و هر سرعتی بین 0.2x تا 2.5x را انتخاب کنید.

زمان خواندن پیام‌ها در گروه‌های کوچک

اضافه شدن چند ویژگی کاربردی در بروزرسانی جدید تلگرام / عکس

برای آسان‌تر کردن مشارکت در گروه‌های کوچک، در گروه‌هایی که کمتر از 100 نفر عضو دارند، اکنون زمان خوانده شدن پیام‌ها توسط افراد نیز نمایش داده می‌شود.

ارسال لینک دعوت به گروه

کاربران تلگرام می‌توانند مشخص کنند که چه افرادی مجاز هستند تا آن‌ها را به گروه‌ها اضافه کنند. اما اکنون اگر قصد دارید یکی از این دسته کاربران را به گروه‌های خود اضافه کنید، می‌توانید لینک دعوت به گروه خود را برای او پیامک کنید.

از قابلیت‌های دیگر آپدیت جدید تلگرام می‌توان به قابلیت شخصی‌سازی موقعیت استیکرها، ویژگی‌های جدید برای پوشه‌ها در iOS، ایموجی‌های متحرک جدید، ایموجی‌ها و واکنش‌های تعاملی جدید اشاره کرد. علاوه بر این، تلگرام توضیح می‌دهد که در این آپدیت بیش از 400 نقص شناخته‌شده را نیز برطرف کرده است.

58321

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها