خانه » همه » خبر » اعلام زمان ثبت نام جدید وام ناباروری

دانلود کتاب های امتحان شده

اعلام زمان ثبت نام جدید وام ناباروری

حمیدرضا علیان زادگان، رئیس بنیاد ۱۵ خرداد در گفت‌وگو با خبرنگار رفاه و آسیب‌های اجتماعی خبرگزاری فارس با اشاره به خدمات این بنیاد به زوجین نابارور، اظهار کرد: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در حوزه جمعیت فعالیت‌های گسترده‌ای تعریف کرده است، برخی از آن‌ها امسال اجرایی و برخی دیگر نیز در سال آتی رونمایی می‌شوند.

وی افزود: براساس توان ما در ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد ۱۵ خرداد، پروژه‌های مختلفی را تعریف کرده‌ایم که از جمله آن می‌توان به اعطای تسهیلات شروع درمان ناباروری و کمک به درمان زوجین نابارور اشاره کرد.

رئیس بنیاد ۱۵ خرداد به بخشی دیگر از خدمات این ستاد اشاره و خاطرنشان کرد: در قانون تصمیمات خوبی برای کمک به درمان زوجین نابارور گرفته شده است و اعتبارات مناسبی نیز تعریف شده است و ما در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) نیز بخشی از دغدغه‌های خانواده‌ها در حوزه ناباروری و کمک به شروع درمان آن‌ها را با تمرکز بر مناطق محروم با اعطای تسهیلات دنبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: برای سرعت بخشی به شروع درمان ناباروری زوجین نابارور، پرداخت ۱۰ میلیون تسهیلات را در نظر گرفتیم اما به مرور می توانیم با مشارکت خیرین این رقم را و همچنین تعداد خدمت گیرندگان را افزایش دهیم. تاکنون از ابتدای سال جاری به ۱۱۰۰ زوج نابارور تسهیلات اعطا شده یا به بانک معرفی شده اند و تا پایان تیرماه انشاالله این آمار به ۱۰ هزار نفر خواهد رسید.

وی با اشاره به ملاک ارزیابی برای شناسایی زوجین مناطق محروم، بیان کرد: تاکنون ۱۱۰۰ خانواده با اولویت دهک‌های محروم و کم برخوردار برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده که به مرور دامنه دهک‌ها را گسترش خواهیم داد.

رئیس بنیاد ۱۵ خرداد به نحوه ثبت نام زوجین نابارور در طرح دریافت تسهیلات اشاره کرد و گفت: ما ۵۸ مرکز درمانی طرف قرار داد در بانک اطلاعاتی بنیاد داریم، زوجین نابارور در تمام استانهای کشور می‌توانند در موعد ثبت نام که توسط ادارات کل استانی ستاد اطلاع رسانی خواهد شد اقدام به ثبت نام برای دریافت تسهیلات ناباروری کنند، پس از آنکه مدارک آنها در سامانه بنیاد ۱۵ خرداد مورد تأیید قرار گرفت به آن‌ها تسهیلات فوق الذکر اعطا می‌شود، فعلاً به دلیل این که حجم متقاضیان بسیار بالا بوده، ثبت نام جدید انجام نمی‌دهیم، پس از اینکه ثبت نام های فعلی تعیین تکلیف و غربالگری شد می‌توانند ثبت نام‌های جدید را انجام دهند.

وی با بیان اعلام مرحله جدید ثبت نام برای دریافت تسهیلات ناباروری، عنوان کرد: تا تیرماه ثبت نام‌های فعلی را ساماندهی خواهیم کرد و در انتهای تیرماه ثبت نام‌های جدید انجام خواهد شد.

4747

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها