خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » افشای تصاویر مرسدس GLC 2022 پیش از رونمایی رسمی

دانلود کتاب های امتحان شده

افشای تصاویر مرسدس GLC 2022 پیش از رونمایی رسمی

فرارو-مرسدس بنز جدید GLC 2022 در ۱ ژوئن به طور کامل رونمایی خواهد شد. به تازگی تصاویر جدیدی از این شاسی بلند جدید مرسدس منتشر شده است. تصاویر جدید، تصاویر لو رفته قبلی از این خودرو را تایید می‌کنند.

به گزارش فرارو، GLC 2022 تکامل یافته GLC نسل قبل می‌باشد؛ چراغ عقب این خودرو مشابه GLC قبلی و کمی باریک‌تر از آن است. یک نوار کرومی جدید در زیر نشان مرسدس روی در صندوق عقب مشاهده می‌شود. یک اسپویلر سقف و یک دریچه هوا نیز در پشت چرخ عقب آن طراحی شده است؛ این نوع طراحی در بسیاری از مدل‌های فعلی مرسدس بنز مشترک است.

طراحی جدید فرمان خودرو با کنترل‌های لمسی و جدیدترین سیستم اطلاعات و سرگرمی MBUX، فضای داخلی جدیدی را برای این خودرو به ارمغان می‌آورند. قسمت اعظم فضای داخلی GLC 2022 از کلاس C استفاده می‌کند. از جمله نمایشگر ابزار دیجیتال ۱۲.۳ اینچی و یک پنل پرتره ۱۱.۹ اینچی در مرکز داشبورد. این سیستم عملکرد خانه هوشمند و پخش موسیقی را به همراه دستیار صوتی «Hey Mercedes» و یک سیستم واقعیت افزوده ارائه می‌دهد. اطلاعات اضافی مانند شماره تلفن را می‌توان به یک دوربین خارجی روی صفحه نمایش سرگرمی اضافه کرد.

مرسدس

قابلیت «transparent bonnet» به رانندگان این امکان را می‌دهد که هنگام برخورد با موانع خارج از جاده، تصویر مجازی از زمین زیر قسمت جلویی خودرو را مشاهده کنند. GLC جدید از یک پلت فرم جدید MRA2 استفاده می‌کند. این پلتفرم که از جدیدترین کلاس C به عاریت گرفته شده است، بسته بندی و فضای داخلی را بهبود می‌بخشد و صندوق عقب بزرگ ۶۰۰ لیتری را به ارمغان می‌آورد. این خودرو مجموعه‌ای از مدل‌های هیبریدی خفیف و پلاگین را ارائه می‌دهد. مدل پایه آن دارای یک موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر بنزینی است که از یک استارت ژنراتور ۴۸ ولتی برای مجموع ۲۵۵ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور استفاده می‌کند.

مرسدس

دیزل این خودرو یک واحد ۲.۰ لیتری با فناوری ۴۸ ولت است که قدرت ۲۶۱ اسب بخار و گشتاور ۵۵۰ نیوتن متر تولید می‌کند. این دو موتور اساس سه مدل هیبریدی پلاگین، دو بنزینی و یک دیزلی را تشکیل می‌دهند که توسط یک موتور الکتریکی ۴۴۰ نیوتن متری ۱۳۴ اسب بخاری ادغام شده در یک جعبه دنده ۹ سرعته اتوماتیک تقویت خواهند شد. مرسدس نوید یک برد الکتریکی خالص بیش از ۶۲ مایل را نیز می‌دهد. GLC جدید با پکیج Driver Assistance ارائه می‌شود که با دوربین ۳۶۰ درجه و تا سرعت ۱۳۰ مایل بر ساعت کار می‌کند. کروز کنترل تطبیقی خودرو نیز نسبت به قبل پیشرفته‌تر شده است.

منبع: autoexpress

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها