خانه » همه » خبر » ترند ترین های خبری امروز » انفجار ساختمان ۴ طبقه در نوسود/ اعزام ۲ فروند بالگرد و سگ‌های زنده‌یاب به محل حادثه/ ۲ جان باخته و ۶ مصدوم تاکنون

دانلود کتاب های امتحان شده

انفجار ساختمان ۴ طبقه در نوسود/ اعزام ۲ فروند بالگرد و سگ‌های زنده‌یاب به محل حادثه/ ۲ جان باخته و ۶ مصدوم تاکنون

انفجار ساختمان ۴ طبقه در نوسود/ اعزام بالگرد و سگ‌های زنده‌یاب به محل حادثه/ ۲ جان باخته و ۶ مصدوم تاکنوندر پی انفجار یک ساختمان ۴ طبقه مسکونی در نوسود از توابع شهرستان پاوه، استان کرمانشاه، ۲ تن جان باختند و چند تن مصدوم شدند.

به گزارش «تابناک»، مهدی ولی پور، رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در این باره گفت: ساعت ۹:۱۰ صبح امروز وقوع انفجار در واحد مسکونی در شهرستان پاوه، بخش نوسود باعث حادثه دیدن ۸ نفر شد. در این حادثه ۶ نفر از ساکنان مفقود شدند که تیم‌های تخصصی هلال احمر در حال جست‌وجو هستند.

مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژنس کشور نیز در این باره گفت: در پی این حادثه، بلافاصله سه دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد اورژانس هوایی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه تا کنون ۲ نفر جان خود را از دست داده اند و ۶ مصدوم از زیر آوار بیرون آورده شدند که ۴ نفر از آن‌ها وضعیت وخیمی دارند.

 

 

نشت گاز عامل انفجار بوده است

 
فرزین معتمدی، مدیرعامل هلال‌ احمر کرمانشاه هم در این باره گفت: ساعت ۷:۳۰ امروز ۱۹ خرداد ماه، گزارش وقوع انفجار یک واحد مسکونی ۴ طبقه در شهرستان پاوه، بخش نوسود به دلیل نشت گاز اعلام شد.

وی با تاکید بر وارد آمدن خسارت و تخریب ساختمان‌های مجاور بر اثر انفجار، افزود: جمعیت هلال‌احمر یک تیم آنست (سگ‌های زنده‌یاب) به همراه تیم واکنش سریع و دو تیم تخصصی جست‌وجو و نجات در آوار به محل حادثه اعزام کرده است. دقایقی پیش هم بالگرد هلال‌احمر به همراه تیم امداد هوایی برای امدادرسانی اعزام شد و عملیات همچنان ادامه دارد.

 

 
اردشیر رستمی فرماندار پاوه که در محل حادثه حضور دارد، در تشریح جزئیات این حادثه به ایسنا گفت: ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح امروز (۱۹ خرداد) به دنبال نشت گاز خانگی در یک ساختمان سه طبقه در شهر نوسود پاوه، این ساختمان تخریب شد. به محض اطلاع از این حادثه نیرو‌های امدادی و مسئولین در محل حاضر شدند و عملیات آواربرداری به سرعت آغاز شد. 

وی افزود: به گفته ساکنین محله هشت نفر در این ساختمان زندگی می‌کرده اند که در کمتر از یک ساعت شش نفر آن‌ها از زیر آوار بیرون آورده شده‌اند که متاسفانه در میان آن‌ها یک مادر و دختر جان خود را از دست دادند. مابقی این افراد به بیمارستان منتقل شدند.

تکمیل می‌شود…

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها