خانه » همه » خبر » اولین خرید پرسپولیس لژیونر است!

دانلود کتاب های امتحان شده

اولین خرید پرسپولیس لژیونر است!

یورگن لوکادیا که در نقل و انتقالات تابستانی و در اوج دردسرهای این باشگاه برای جذب مهاجمی که یحیی گل محمدی انتظار آن را داشت، پای میز مذاکره با سرخ‌ها نشست و در نهایت قراردادش را به امضا رساند، در ادامه با فسخ یک طرفه قرارداد از این تیم جدا شده تا این تیم با شوک بزرگی مواجه شود.

اکنون در شرایطی که بعید است سرخ‌ها بتوانند در بازار زمستانی با مهاجمی با کیفیت به توافق دست یابند، بحث زیادی درباره نقل و انتقالات در فاز تهاجمی این تیم شکل گرفته است.

چشم یحیی گل محمدی همچنان به شهریار مغانلو دوخته شده است. مهاجمی که در دوران کوتاه حضور در این تیم توانسته بود نقش مدنظر کادرفنی در خط حمله را به خوبی به اجرا در بیاورد اما در ادامه با توجه به مبلغ بالای درخواستی از سوی سانتاکلارا مجبور به جدایی از جمع سرخپوشان شد و سپاهان موفق به جذب وی شد.

در حال حاضر هم بعید است که سپاهان در نقل و انتقالات زمستانی راضی به انتقال شهریار مغانلو ولو با شایعاتی که در خصوص تمایل آنها برای در اختیار گرفتن مهدی عبدی شکل گرفته باشند.

اما اکنون جدی‌ترین خبر در خصوص تقویت خط حمله پرسپولیس مربوط به تماس با علی علیپور است. مهاجمی که دوران پرفراز و نشیبی با پرسپولیس داشت و علیرغم تمامی انتقاداتی که متوجه وی بود، از حیث آماری یکی از برترین گلزنان تاریخ این باشگاه محسوب می‌شود و در حال حاضر دومین فصل حضور در فوتبال اروپا را دنبال می‌کند.

علیپور در ابتدای فصل نیز موردتوجه پرسپولیس قرار داشت اما ترجیح داد رویای خود را در فوتبال اروپا دنبال کرده و بتواند شرایط مناسبی را در تیمش دنبال کند. با این حال در حال حاضر و با توجه به شرایط خاص پرسپولیس، آنها نیم نگاهی به جذب این بازیکن دارند. مهمترین مشکل اما شرایط ارزی است. علیپور اکنون در فوتبال اروپا و با توجه به دریافتی ارزی‌اش و قیمت دلار، بعید است که به این انتقال رضایت داشته باشد. از سوی دیگر رضایت ژیل ویسنته پرتغال به عنوان باشگاه کنونی‌اش نیز بحث دیگری است که باشگاه پرسپولیس در صورت درخواست برای این انتقال باید رضایت آنها را نیز جلب کند.

باید دید پرسپولیس موفق خواهد شد در شرایطی که با جدایی یورگن لوکادیا به شدت در پست مهاجم احساس ضعف می‌کند و از سوی دیگر نیز قادر به حساب ویژه روی شیخ دیاباته به واسطه مصدومیت‌های سریالی‌اش نیست، با علی علیپور به عنوان یکی از گزینه‌های در دسترس به توافق لازم دست یابد یا خیر.

علیپور سابقه آقای گلی در پرسپولیس را در کارنامه دارد و در طول دوران حضورش در این تیم 56 گل به ثمر رسانده تا به عنوان یکی از برترین گلزنان تاریخ باشگاه نیز شناخته شود. این مهاجم 27 ساله البته چندی پیش با باشگاه پرسپولیس دچار چالش مالی به دلیل مطالبات دوران حضور در این تیم نیز شده بود. با این حال باید دید باشگاه قادر خواهد بود در چنین شرایط خاصی، انتقال مدنظر یحیی گل محمدی را نهایی کند یا خیر.

بیشتر بخوانید:

257 251

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها