خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » اپل در iOS 14 یک ویژگی مختص دوچرخه‌سواری به اپلیکیشن Maps افزوده است

دانلود کتاب های امتحان شده

اپل در iOS 14 یک ویژگی مختص دوچرخه‌سواری به اپلیکیشن Maps افزوده است

iOS 14 ، جدیدترین سیستم‌عامل اپل، تغییرات عمده‌ای را در اپلیکیشن مسیریابی اپل مپس ایجاد کرده است. یکی از این تغییرات که در خلال رویداد WWDC معرفی شد، امکان مسیریابی بهتر مختص دوچرخه‌سواران است که به کاربران امکان می‌دهد مناسب‌ترین مسیر ممکن برای دوچرخه سواری را برای رسیدن به مقصد خود انتخاب کنند و حتی پستی و بلندی‌هایی که ممکن است برای دوچرخه سواری مشکل‌ساز باشد، به آن‌ها نمایش خواهد داد.

در نسخه‌های پیشین اپل مپس، مسیریابی مختص خودروهای حمل‌و‌نقل عمومی و همینطور عابرین پیاده در نظر گرفته شده بود؛ اما به‌گفته‌یاستیسی لیسیک یکی از مدیران ارشد اپل، اضافه شدن گزینه‌ای برای دوچرخه‌سواران، مدت‌ها مورد درخواست و انتظار کاربران این شرکت بوده است.

این امکان جدید به‌صورت محدود در iOS 14 ارائه خواهد شد و در ابتدا تنها در چند شهر بزرگ مانند نیویورک، سانفرانسیسکو، شانگهای و پکن دردسترس خواهد بود.

استیسی لیسیک درباره این ویژگی جدید می‌گوید:

ما تجربه‌ی بی‌نظیری برای علاقه‌مندان به دوچرخه‌سواری فراهم کرده‌ایم تا بتوانند به‌راحتی با دوچرخه به گشت‌و‌گذار در شهر بپردازند. چه قصد انجام یک تمرین سخت و چالشی ورزشی داشته باشید و چه بخواهید یک سواری تفریحی انجام دهید؛ علاوه بر مسافت، پستی و بلندی‌های مسیر نیز اهمیت دارند و کاربران با کمک این ویژگی جدید علاوه بر اینکه می‌توانند مسیرهای خلوت و شلوغ را ببینند و انتخاب کنند، از شیب‌های تند و دشوار برای دوچرخه‌سواری و حتی مسیرهایی که نیاز به عبور از پله را دارند نیز اطلاع پیدا خواهند کرد. البته قطعا پله‌ها، جای ایده‌آلی برای دوچرخه‌سواری نیست؛ اما حداقل کاربران این گزینه را پیش رو خواهند داشت که می‌خواهند دوچرخه را با دست حمل کنند یا مسیر دیگری برای عبور انتخاب کنند.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها